DBID: 45546
Systémové číslo: P24V00000018
Datum zahájení:
12.01.2024
Nabídku podat do:
22.01.2024 08:00
Registr smluv:
přejít na smlouvu
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: PD a AD VHO PSZ v k.ú. Stebno u Dubic
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Vyhotovení projektové dokumentace pro vydání stavebního povolení a provádění stavby – vodohospodářská opatření v k.ú. Stebno u Dubic (tůň VN2 a VN3, rozlivová plocha VN4, záchytný příkop OP1, cestní příkop podél III/25835 s propustky, revitalizované koryto OP1, rekonstrukce rybníka VN1), včetně provedení podrobného geotechnického průzkumu a zajištění stavebního, vodoprávního povolení. Výkon autorského dozoru projektanta při realizaci stavby.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR bez uveřejnění výzvy, s uveřejněním smlouvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
458 400 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Ústecký kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí.
Uchazeč se zaváže k dodržování zákonných podmínek podpisem čestného prohlášení, které je podmínkou pro účast ve VZ, a vybraný dodavatel pak následně rovněž podpisem smlouvy o dílo. Plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky).
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Pro případ plnění prostřednictvím poddodavatele se dodavatel zaváže ke sjednání smluvních podmínek s poddodavateli, srovnatelných s podmínkami smlouvy o dílo, a to podpisem čestného prohlášení, které je podmínkou pro účast ve VZ, a vybraný dodavatel pak následně rovněž podpisem smlouvy o dílo.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici. Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru. Motivování zaměstnanců dodavatele k efektivnímu, úspornému tisku.
Předcházení znečišťování ovzduší a snižování úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.
Předcházení vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazováním základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
Uchazeč se zaváže k dodržování výše uvedeného podpisem čestného prohlášení, které je podmínkou pro účast ve VZ.
Jiné
Uchazeč v rámci nabídky předloží Čestné prohlášení ke společensky odpovědnému plnění veřejné zakázky a Etický kodex dodavatele viz příloha Zadávací dokumentace.