DBID: 45061
Systémové číslo: P23V00003862 Evidenční číslo zadavatele: PD/SP10705/2023-508207
Datum zahájení:
23.11.2023
Nabídku podat do:
05.12.2023 08:30
Registr smluv:
přejít na smlouvu
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: PD a AD VHO a PCE PSZ Lukov
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je:
1. vyhotovení projektových dokumentací pro stavební povolení a provádění stavby – vodní nádrž Lukov, polní cesty a prvek ÚSES (Interakční prvek IP4 – doprovodná výsadba při HC4-R s následnou 3letou pěstební péčí), včetně provedení podrobného geotechnického průzkumu a zajištění stavebního, vodoprávního povolení
2. výkon autorského dozoru projektanta při realizaci těchto staveb.
Pro celý předmět plnění bude vybrán jeden dodavatel, se kterým budou uzavřeny 2 smlouvy – smlouva o dílo na vypracování projektových dokumentací včetně GTP a smlouva o dílo na zajištění autorského dozoru projektanta.
V rámci veřejné zakázky budou vypracovány projektové dokumentace pro každou stavbu v k.ú. Lukov u Bíliny zvlášť (vodní nádrž Lukov, polní cesta HC4-R s doprovodnou výsadbou IP4, DC17-R).
Na veřejnou zakázku budou uzavřeny dvě smlouvy s jedním dodavatelem.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR bez uveřejnění výzvy, s uveřejněním smlouvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
882 700 Kč bez DPH
Místo plnění
Teplice
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Ústecký kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí.
Uchazeč se zaváže k dodržování zákonných podmínek podpisem čestného prohlášení, které je podmínkou pro účast ve VZ, a vybraný dodavatel pak následně rovněž podpisem smlouvy o dílo. Plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky).
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Pro případ plnění prostřednictvím poddodavatele se dodavatel zaváže ke sjednání smluvních podmínek s poddodavateli, srovnatelných s podmínkami smlouvy o dílo, a to podpisem čestného prohlášení, které je podmínkou pro účast ve VZ, a vybraný dodavatel pak následně rovněž podpisem smlouvy o dílo.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici. Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru. Motivování zaměstnanců dodavatele k efektivnímu, úspornému tisku.
Předcházení znečišťování ovzduší a snižování úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.
Předcházení vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazováním základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
Uchazeč se zaváže k dodržování výše uvedeného podpisem čestného prohlášení, které je podmínkou pro účast ve VZ.
Jiné
Uchazeč v rámci nabídky předloží Čestné prohlášení ke společensky odpovědnému plnění veřejné zakázky a Etický kodex dodavatele viz příloha Zadávací dokumentace.
1) Smlouva o dílo PD 1333-2023-508207: 638 000,00 Kč bez DPH; 771 980,00 Kč s DPH
Dodatek č. 1 (2024) Změna termínu,
Dodatek č. 2 (2024) Změna termínu,
Dodatek č. 3 (2024) Oprava chybného roku v č. smlouvy a v číslech dodatků.
2) Smlouva o dílo AD 1334-2023-508207: 10 000,00 Kč bez DPH; 12 100,00 Kč s DPH.
Plnění skutečně uhrazená cena:
(2024) 0,00Kč bez DPH 0,00Kč vč. DPH.