Veřejná zakázka: Část 2 - PD a AD pro VN 1 a VN 2 v k. ú. Všestudy

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 43669
Systémové číslo: P23V00002472
Jedná se o část veřejné zakázky: PD a AD pro prvky PSZ v k. ú. Všestudy
Datum zahájení: 12.07.2023
Nabídku podat do: 25.07.2023 12:00
Registr smluv: přejít na smlouvu

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Část 2 - PD a AD pro VN 1 a VN 2 v k. ú. Všestudy
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Vyhotovení projektových dokumentací k realizaci vodohospodářských opatření v k. ú. Všestudy, okres Chomutov. Součástí zakázky je zajištění geotechnického průzkumu, manipulačního a provozního řádu malých vodních nádrží, autorského dozoru projektanta a zajištění stavebního a vodoprávního povolení pro realizaci stavby.

vodní nádrže:
VN 1 o velikosti 0,7657ha na p.p.č. 235
VN 2 o velikosti 0,1433 ha na p.p.č. 237.

Veřejná zakázka má dvě smlouvy -
1. smlouva na projektovou dokumentaci
2. smlouva na autorský dozor

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 200 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Ústecký kraj
  • Chomutov

Zadavatel

  • Úřední název: Státní pozemkový úřad
  • IČO: 01312774
  • Poštovní adresa:
    Husinecká 1024/11a
    13000 Praha
  • Název oddělení: KPÚ pro Ústecký kraj
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Husinecká 1024/11a
13000 Praha

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména
      pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti
      a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky
      podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
  • Férové dodavatelské vztahy
    • Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných
      s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše
      smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za
      srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na
      plnění veřejné zakázky).
      Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné
      plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá
      k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
  • Podpora ekologicky šetrných řešení
    • Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici.
      Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky
      na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely
      nevyžaduje jiný druh papíru. Motivování zaměstnanců dodavatele k efektivnímu,
      úspornému tisku.
      Předcházení znečišťování ovzduší a snižování úrovně znečišťování, může-li je během
      plnění veřejné zakázky způsobit.
      Předcházení vzniku odpadů, stanovení hierarchie nakládání s nimi a prosazování
      základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
  • Jiné
    • Přílohou č. 7 výzvy je Etický kodex dodavatele veřejné zakázky.
      Podáním nabídky do tohoto výběrového řízení vyjadřuje dodavatel svůj souhlas se zásadami a pravidly, která jsou v tomto kodexu uvedena, zavazuje se respektovat je a jednat v souladu s nimi.

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa
URL této části v E-ZAK https://zakazky.spucr.cz/vz00043669

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky