Název: Část 2 - PD a AD pro LBK 3B a LBK 5C v k. ú. Volevčice
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Vyhotovení projektové dokumentace a výkon autorského dozoru nad realizací lokálních biokoridorů LBK 3B a LBK 5C v k. ú. Volevčice, okres Most a to na základě schváleného plánu společných zařízení v rámci KoPÚ Volevčice.
Lokální biokoridor LBK 3B na p.p.č. 454, 427 a 455 v k. ú. Volevčice.
Výměra 5 633 m2.
Lokální biokoridor LBK 5C na p.p.č. 410 v k. ú. Volevčice.
Výměra 6 753 m2.
Celková výměra biokoridorů činí 1,2386 ha.
Nedílnou součástí projektové dokumentace bude dendrologický průzkum stávajících dřevin, návrh na jejich ošetření a zdůvodnění nutnosti případného kácení.
Výkon autorského dozoru nad realizací výsadby s následnou 3letou pěstební péči.
Provedení aktualizace projektové dokumentace po dobu min. 60 měsíců + počet měsíců nad limit (kritéria hodnocení) ode dne poskytnutí poslední části díla a zajištění záruční lhůty za jakost a vady díla po dobu min. 60 měsíců + počet měsíců nad limit (kritéria hodnocení) ode dne předání kompletní části díla.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
180 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Ústecký kraj
Most
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Ústecký kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména
pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti
a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky
podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných
s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše
smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za
srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na
plnění veřejné zakázky).
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné
plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá
k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici.
Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky
na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely
nevyžaduje jiný druh papíru. Motivování zaměstnanců dodavatele k efektivnímu,
úspornému tisku.
Předcházení znečišťování ovzduší a snižování úrovně znečišťování, může-li je během
plnění veřejné zakázky způsobit.
Předcházení vzniku odpadů, stanovení hierarchie nakládání s nimi a prosazování
základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
Jiné
Přílohou č. 7 výzvy je Etický kodex dodavatele veřejné zakázky.
Podáním nabídky do tohoto výběrového řízení vyjadřuje dodavatel svůj souhlas se zásadami a pravidly, která jsou v tomto kodexu uvedena, zavazuje se respektovat je a jednat v souladu s nimi.
Veřejná zakázky : PD, AD a GTP pro prvky PSZ v k. ú. Volevčice
je dělena na 2 samostatné části (jako samostatné zadávací řízení).
Požadované přílohy jsou uvedeny u VZ.
Výsledkem VZMR je uzavření 2 SoD, z toho:
SoD 813-2023-508203 na vypracování PD: 69 300,- Kč bez DPH (69 300,- Kč, vč. DPH);
SoD 814-2023-508203 na výkon AD pro výsadbu a následnou 3letou pěstební péči: 43 000,- Kč bez DPH (43 000,- Kč, vč. DPH)
SoD 814-2023-508203 na výkon AD pro výsadbu prvků PSZ v k. ú. Volevčice - zveřejněna samostatně v Registru smluv.