DBID: 42705
Systémové číslo: P23V00001508 Evidenční číslo zadavatele: PC/2023 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2023-031799
Datum zahájení:
26.04.2023
Nabídku podat do:
19.05.2023 10:00
Registr smluv:
přejít na smlouvu
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Polní cesta HC3a-R v k.ú. Roveň u Sobotky
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění této veřejné zakázky je rekonstrukce polní cesty HC3a na parcele č. 829 v k.ú. Roveň u Sobotky. Celková délka je 1193 m. Povrch cesty bude do km 0,850 z mechanicky zpevněného kameniva, šířka 4 m, v km 0,850 -1,193 povrch z asfaltobetonu, šířka jízdního pruhu 3,5 m, krajnice š. 0,5 m. Doprovodná výsadba 57 ks stromů, následná 3-letá péče o vysazenou zeleň.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
9 125 400 Kč bez DPH
Místo plnění
Královéhradecký kraj
Jičín
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Královéhradecký kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky).
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici.
Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru. Motivování zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku.
Předcházení znečišťování ovzduší a snižování úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.
Předcházení vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazování základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
Jiné
Dodavatelé podepíšou čestné prohlášení, které je přílohou č. 5 Zadávací dokumentace.