DBID: 42204
Systémové číslo: P23V00001007 Evidenční číslo zadavatele: PD/SP1938/2023-523203
Datum zahájení:
22.03.2023
Nabídku podat do:
29.03.2023 09:00
Registr smluv:
přejít na smlouvu
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: PD - Polní cesty C7 v k.ú. Rakvice včetně oboustranné zeleně
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky na služby je zpracování projektové dokumentace pro stavební povolení a realizaci stavby polní cesty C7 včetně oboustranné zeleně v k.ú. Rakvice, včetně zpracování podrobného GTP a zajištění vydání stavebního povolení.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR bez uveřejnění výzvy, s uveřejněním smlouvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
neuvedena
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Jihomoravský kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spucr.cz)
Dodavatel zajistí po celou dobu plnění veřejné zakázky plnění veškerých povinností vyplývajících
z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Dodavatel zajistí po celou dobu plnění veřejné zakázky sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky); a zajistí řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá
k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Dodavatel zajistí po celou dobu plnění veřejné zakázky snížení negativního dopadu jeho činnosti při plnění veřejné zakázky na životní prostředí, zejména pak
využíváním nízkoemisních automobilů, má-li je k dispozici;
tiskem veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru; motivováním zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku;
předcházením znečišťování ovzduší a snižováním úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit;
předcházením vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazováním základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.