Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Veřejná zakázka:
Zpracování projektové dokumentace na realizaci cest HPC4 v k. ú. Kozly u Loun, HPC1 včetně zasakovacího průlehu v k. ú. Sinutec a části HC1-R v k. ú. Jablonec u Libčevsi
DBID: 34312
Systémové číslo: P21V00002388 Evidenční číslo zadavatele: SP6086/2021-508205
Datum zahájení:
11.06.2021
Nabídku podat do:
21.06.2021 13:00
Registr smluv:
přejít na smlouvu
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Zpracování projektové dokumentace na realizaci cest HPC4 v k. ú. Kozly u Loun, HPC1 včetně zasakovacího průlehu v k. ú. Sinutec a části HC1-R v k. ú. Jablonec u Libčevsi
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Zpracování PD pro stavební povolení na realizaci stavby a zajištění výkonu autorského dozoru při realizaci stavby.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR bez uveřejnění výzvy, s uveřejněním smlouvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
290 000 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774
Poštovní adresa: Husinecká 1024/11a
13000 Praha
Název oddělení:
KPÚ pro Ústecký kraj
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Státní pozemkový úřad
Krajský pozemkový úřad pro Ústecký kraj
Pobočka Louny
Pražská 765, 440 01 Louny
Plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a to vůči osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky).
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Využívání nízkoemisních automobilů, má-li je dodavatel k dispozici.
Tisk veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru.
Motivováním zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku.
Předcházením znečišťování ovzduší a snižováním úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit.
Předcházením vzniku odpadů stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazováním základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady.
Jiné
Implementace nového nebo značně zlepšeného produktu, služby nebo postupu souvisejícího s předmětem veřejné zakázky, bude-li to vzhledem ke smyslu zakázky možné.