Smlouva: Servis, údržba a opravy zařízení klimatizačních jednotek na ústředí SPÚ

Informace o smlouvě

stav E-ZAK Zveřejněno
Smlouva je veřejně přístupná.

DBID: 623
Datum uzavření smlouvy: 16.09.2016
Rámcová dohoda: Ne
Vícestranná smlouva: Ne
Anonymizace metadat: Ne
Zadavatel je: plátce
Cena v Kč bez DPH: 499 999,00
Cena v Kč vč. DPH: 604 998,79

Název (předmět)

Servis, údržba a opravy zařízení klimatizačních jednotek na ústředí SPÚ

Stručný popis

Předmětem veřejné zakázky je zajištění komplexního servisu údržby a oprav klimatizace pro potřeby SPÚ (podrobně viz Příloha č. 8 – Modelový projekt). Tím se rozumí především zajištění pravidelného a pohotovostního servisu, údržby a oprav klimatizace za účelem jejich udržování v řádném technickém stavu, bezpečnosti a provozuschopnosti. Pravidelný servis bude prováděn u každého zařízení 1x za rok a bude obsahovat:

Klimatizace
- pravidelná kontrola funkčnosti klimatizačních jednotek (dle Přílohy č. 8) - test funkce klimatizačních jednotek s uvedením do provozu všech výkonových stupňů
- měření teploty vystupujícího chlazeného vzduchu do místnosti, kontrola výkonu celého zařízení
- vyčištění a kontrola vzduchových filtrů
- celkové vyčištění pláště i vnitřní prostor zařízení od prachu a nečistot
- kontrola elektronické regulace
- kontrola silové části elektroinstalace
- vyčištění ventilátorového kola
- vyčištění a dezinfekce odvodu kondenzátu
- základní čištění vzduchových registrů jednotky
- celková prohlídka a kontrola regulačních obvodů
- kontrola stability a chodu ventilátorů
- kontrola těsnosti rozvodu chladiva a parotěsné izolace
- kontrola usazení a upevnění zařízení
- kontrola stavu kompresorové jednotky jejího chodu
- kontrola a seřízení požadovaných parametrů udaných výrobcem
- zpracování protokolu z provedené kontroly s vyhodnocením stavu
- doplnění chladicí kapaliny

Specifikace předmětu plnění veřejné zakázky
Realizace bude probíhat za provozu pracoviště zadavatele. Součástí servisní činnosti je i nepřetržité odstraňování běžných provozních poruch, oprav spojených s výměnou dílů a spotřebního materiálu a odstraňování závad vyplývajících z provedené pravidelné kontroly.
Servisní činnost – odstranění havárií, závad, se zhotovitel zavazuje zahájit a v případě možností odstranit nejpozději během následujícího pracovního dne od nahlášení, tzn. nástup servisního technika na odstranění závady bude do 24hod od nahlášení závady zhotoviteli. Odstranění závady zajistí zhotovitel do 24hod. od nástupu servisního technika, pokud nebude s objednatelem dohodnuto jinak.
Havarijní servisní činnost – havárií se rozumí případy, kdy může dojít k přímému poškození zařízení popř. navazujících technologických zařízení, vybavení budovy či samotné budovy nebo k ohrožení zdraví či života osob. Nepřetržitá servisní pohotovost: zahájení servisního zásahu k odvrácení havárie nejpozději do 1 hodiny po ohlášení závady kdykoli, tj. 24 hodin denně, 365 dnů v roce.
Termín zahájení servisní činnosti nahlásí zhotovitel objednateli vždy nejméně 5 pracovních dnů předem písemnou formou (e-mail, fax, pošta apod.).

Bližší specifikace a popis zařízení je uvedena v Příloze č. 9 (popis zařízení) a Příloze č. 8 (modelový projekt).

Zadavatel

  • Úřední název: Státní pozemkový úřad
  • IČO: 01312774
  • Poštovní adresa:
    Husinecká 1024/11a
    13000 Praha
  • Název oddělení: Úsek ústředního ředitele
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356

Veřejné dokumenty

Účastníci smlouvy

Dodatky smlouvy