Smlouva: Rámcová dohoda - Část 3: Zajištění servisních služeb, pneuservisu a oprav vozidel pro Pobočku Klatovy (2021-2023)

Informace o smlouvě

stav E-ZAK Zveřejněno
Smlouva je veřejně přístupná.

DBID: 15277
Evidenční číslo: 1390-2021-504101 Sýk
Datum uzavření smlouvy: 12.10.2021
Rámcová dohoda: Ano
Vícestranná smlouva: Ne
Anonymizace metadat: Ne
Zadavatel je: plátce
Cena v Kč bez DPH: 100 000,00
Cena v Kč vč. DPH: 121 000,00
Zadávací řízení: Část 3: Zajištění servisních služeb, pneuservisu a oprav vozidel pro Pobočku Klatovy (2021-2023)

Název (předmět)

Rámcová dohoda - Část 3: Zajištění servisních služeb, pneuservisu a oprav vozidel pro Pobočku Klatovy (2021-2023)

Schválil / podepsal

PLK-VZ

Stručný popis

Předmětem plnění veřejné zakázky v rámci tohoto zadávacího řízení je provádění komplexního záručního a pozáručního servisu, záručních oprav, garančních oprav, pneuservisu, údržby a pozáručních oprav i oprav po dopravních nehodách vozidel v majetku SPÚ, spravovaných v rámci Pobočky Klatovy na základě rámcové dohody mezi zadavatelem a 1 dodavatelem.

Zadavatel

  • Úřední název: Státní pozemkový úřad
  • IČO: 01312774
  • Poštovní adresa:
    Husinecká 1024/11a
    13000 Praha
  • Název oddělení: KPÚ pro Plzeňský kraj
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356

Veřejné dokumenty

Účastníci smlouvy

Dodatky smlouvy