Smlouva: Rámcová dohoda č. 1325-2021-504101 - Část 1: Zajištění servisních služeb, pneuservisu a oprav vozidel pro KPÚ pro Plzeňský kraj a pobočku Plzeň (2021 - 2023)

Informace o smlouvě

stav E-ZAK Zveřejněno
Smlouva je veřejně přístupná.

DBID: 15120
Evidenční číslo: 1325-2021-504101 Sýk.
Datum uzavření smlouvy: 24.09.2021
Rámcová dohoda: Ano
Vícestranná smlouva: Ne
Anonymizace metadat: Ne
Zadavatel je: plátce
Cena v Kč bez DPH: 200 000,00
Cena v Kč vč. DPH: 242 000,00
Zadávací řízení: Část 1: Zajištění servisních služeb, pneuservisu a oprav vozidel pro KPÚ pro Plzeňský kraj a pobočku Plzeň (2021 - 2023)

Název (předmět)

Rámcová dohoda č. 1325-2021-504101 - Část 1: Zajištění servisních služeb, pneuservisu a oprav vozidel pro KPÚ pro Plzeňský kraj a pobočku Plzeň (2021 - 2023)

Schválil / podepsal

PLK-VZ

Stručný popis

Předmětem plnění veřejné zakázky v rámci tohoto zadávacího řízení je provádění komplexního záručního a pozáručního servisu, záručních oprav, garančních oprav, pneuservisu, údržby a pozáručních oprav i oprav po dopravních nehodách vozidel v majetku SPÚ, spravovaných v rámci Krajského pozemkového úřadu pro Plzeňský kraj a Pobočky Plzeň na základě rámcové dohody mezi zadavatelem a 1 dodavatelem.

Zadavatel

  • Úřední název: Státní pozemkový úřad
  • IČO: 01312774
  • Poštovní adresa:
    Husinecká 1024/11a
    13000 Praha
  • Název oddělení: KPÚ pro Plzeňský kraj
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356

Veřejné dokumenty

Účastníci smlouvy

Dodatky smlouvy