Smlouva: Smlouva na zajištění stěhovacích služeb - opakované uveřejnění z důvodu anonymizace, původní uveřejnění 09.12.2020

Informace o smlouvě

stav E-ZAK Zveřejněno
Smlouva je veřejně přístupná.

DBID: 12912
Datum uzavření smlouvy: 03.12.2020
Rámcová dohoda: Ne
Vícestranná smlouva: Ne
Anonymizace metadat: Ne
Zadavatel je: plátce
Cena v Kč bez DPH: 2 000 000,00
Cena v Kč vč. DPH: 2 420 000,00
Zadávací řízení: Zajištění stěhovacích služeb pro SPÚ

Název (předmět)

Smlouva na zajištění stěhovacích služeb - opakované uveřejnění z důvodu anonymizace, původní uveřejnění 09.12.2020

Schválil / podepsal

ústředí-VZ

Stručný popis

Specifikace a rozsah požadovaného plnění: zajištění stěhovacích služeb pro pracoviště Státního pozemkového úřadu dle operativních požadavků zadavatele.
Zajištění stěhovacích služeb zahrnuje též tyto činnosti: přesun vybavení kanceláří (nábytku), výpočetní techniky, spisového materiálu, trezorů apod., včetně zajištění případného zabalení do ochranných materiálů tak, aby nedošlo k poškození.
V rámci poskytování stěhovacích služeb je zadavatelem po dodavateli služeb dále požadováno:
- zajistit potřebný počet odborných pracovníků dle požadavků zadavatele,
- dodání potřebného počtu obalového materiálu (přepravní karton, protinárazová bublinová fólie, lepicí páska),
- odborné zabalení výpočetní techniky do protinárazové bublinové fólie,
- demontáž nábytku dle požadavků zadavatele,
- profesionální naložení stěhovaných předmětů tak, aby nebyly poškozeny,
- probalení stěhovaných předmětů na voze do dek,
- odborné umístění a upevnění stěhovaných předmětů na voze,
- zajištění převozu skříňovými stěhovacími vozy,
- profesionální vyložení stěhovaných předmětů,
- vybalení výpočetní techniky,
- opětovná montáž nábytku dle požadavků zadavatele,
- rozmístění přestěhovaného nábytku a předmětů v nových prostorách dle požadavků zadavatele
- zajištění dokumentů a spisů proti povětrnostním podmínkám, ztrátě
a poškození prostřednictvím spisových kontejnerů nebo uzavíratelných vozíků.

Zadavatel je oprávněn prostřednictvím vedoucího pracovníka Odboru vnitřní správy nebo po předchozím schválení Odboru vnitřní správy prostřednictvím vedoucího pracovníka organizační jednotky, objednávat jednotlivé položky uvedené v Příloze č. 1 návrhu smlouvy, a to buď samostatně, nebo v kombinaci s jinými položkami zde uvedenými. Pro vyloučení všech pochybností se tímto výslovně stanoví, že zadavatel není povinen v rámci jedné dílčí objednávky současně požadovat všechny položky uvedené v Příloze č. 1 návrhu smlouvy.
Možnost samostatně objednat určitou položku se vztahuje ke komoditě jako takové. Zadavatel tímto pro upřesnění uvádí, že když například bude zadavatelem (popř. pověřeným zástupcem) objednaná položka Doprava – automobil do 25 cbm, bude s touto položkou samozřejmě souviset položka Doprava – automobil do 25 cbm – provoz automobilu za hodinu. S ohledem na skutečnost, že služba doprava automobilem přímo souvisí s nutností provozu tohoto automobilu, tj. že tyto dvě služby spolu věcně a funkčně souvisejí, nelze je z logiky věci oddělit. Tyto položky budou vždy zadavatelem objednány a poskytovatelem realizovány zároveň (současně).

Zadavatel

  • Úřední název: Státní pozemkový úřad
  • IČO: 01312774
  • Poštovní adresa:
    Husinecká 1024/11a
    13000 Praha
  • Název oddělení: Úsek ústředního ředitele
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356

Veřejné dokumenty

Účastníci smlouvy

Dodatky smlouvy