Veřejná zakázka: DC – nákup kancelářských židlí

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 38634
Systémové číslo: P22V00001434
Evidenční číslo zadavatele: 201000
Datum zahájení: 08.06.2022
Nabídku podat do: 20.06.2022 11:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: DC – nákup kancelářských židlí
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Dodávka 2 ks kancelářských židlí/křesel:
• Ergonomické kancelářské křeslo/židle vhodné pro celodenní práci v sedě
• Nosnost min.120 kg
• Nastavitelná výška a hloubka sedáku
• Synchronní mechanika
• Nastavitelná bederní opěrka
• Výškově nastavitelné područky s měkkou dotykovou plochou
• Opěrka hlavy – výškově nastavitelná s naklápěním do úhlu
• Pogumovaná kolečka – vhodná pro všechny typy tvrdých podlah
• Opěradlo - síťovina, čalouněný sedák s tkaninou
Doprava na pobočku do Děčína, ul. 28. října 979/19, 405 02 Děčín.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 8 700 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Děčín

Zadavatel

  • Úřední název: Státní pozemkový úřad
  • IČO: 01312774
  • Poštovní adresa:
    Husinecká 1024/11a
    13000 Praha
  • Název oddělení: KPÚ pro Ústecký kraj
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Státní pozemkový úřad, KPÚ pro Ústecký kraj
Pobočka Děčín
28. října 979/19, 405 02 Děčín

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
08.06.2022 08:38 výzva David Sladký Výzva k podání nabídky na VZMR s názvem "DC - nákup kancelářských židlí"    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva
Výzva k podání nabídky Výzva k podání nabídky Dokument PDF Vyzva_k_podani_nabidek_LISTINN A_PODOBA.pdf 709.29 KB
Příloha č. 1 - Krycí list Příloha č. 1 - Krycí list Dokument MS Word Příloha č. 1 - Krycí list.docx 35.47 KB
Příloha č. 2 - Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti Příloha č. 2 - Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti Dokument MS Word Příloha č. 2 - Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti.docx 25.55 KB
Příloha č. 3 - Čestné prohlášení - souhlasy Příloha č. 3 - Čestné prohlášení - souhlasy Dokument MS Word Příloha č. 3 - Čestné prohlášení - souhlasy.docx 29.35 KB
Příloha č. 4 - Čestné prohlášení odpovědné zadavání Příloha č. 4 - Čestné prohlášení odpovědné zadavání Dokument MS Word Příloha č. 4 - Čestné prohlášení odpovědné zadavání.docx 26.09 KB
Příloha č. 5 - Návrh objednávky Příloha č. 5 - Návrh objednávky Dokument MS Word Příloha č. 5 - Návrh objednávky.docx 79.40 KB
Příloha č. 6 - ČP dodavatele ke střetu zájmů (002) Příloha č. 6 - ČP dodavatele ke střetu zájmů (002) Dokument MS Word Příloha č. 6 - ČP dodavatele ke střetu zájmů (002).docx 26.67 KB
Příloha č. 7 - Etický kodex dodavatele (002) Příloha č. 7 - Etický kodex dodavatele (002) Dokument MS Word Příloha č. 7 - Etický kodex dodavatele (002).docx 40.82 KB
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Oznámení o výběru dodavatele Oznámení o výběru dodavatele Dokument PDF 12_Oznameni_o_vyberu_dodavatel e_-_vitez.pdf 297.99 KB
Ostatní
Přehled nabídkových cen Přehled nabídkových cen Dokument PDF Příloha - Přehled nabídkových cen.pdf 85.10 KB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky