DBID:
19358
Systémové číslo:
P18V00002346
Datum zahájení:
03.05.2018
Nabídku podat do:
04.05.2018 14:00
Registr smluv:
přejít na smlouvu
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
- Název: Minitendr 5 k rámcové smlouvě - servis vozidel Pobočka Pelhřimov
- Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu:
Minitendr 5 k rámcové smlouvě na provedení servisních prací u služebních automobilů - Pobočka Pelhřimov
Postup zadání, předpokládaná hodnota
-
Postup:
výzva k podání nabídky (postup S obnovením soutěže)
- Předpokládaná hodnota:
1 028 Kč bez DPH
Zadavatel
- Úřední název: Státní pozemkový úřad
- IČO: 01312774
- Poštovní adresa:
Husinecká 1024/11a
13000 Praha
-
Název oddělení:
KPÚ pro Kraj Vysočina
- Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-009356
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Husinecká 1024/11a
130 00 Praha 3 - Žižkov
Kontakt
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je dostupná v elektronické podobě na vyžádání / bude dostupná po splnění kvalifikace.
Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.