Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7502052004273
Formulář navazuje na/opravuje formulář: [7502042004273] 02: Oznámení o zakázce
Na formulář navazují (popř. ho opravují) formuláře:


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Česká republika-Státní pozemkový úřad
Identifikační číslo:
01312774
Poštovní adresa:
nám. Generála Píky 2110/8
Obec:
Plzeň
PSČ:
32600
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 725903161
K rukám:
Ing. Miroslava Loudová
       
E-mail:
m.loudova@spucr.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://spucr.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.spucr.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.spucr.cz/vz00001515
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
KoPÚ - Tachov 2014/BR
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č. 12
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: ČR, Plzeňský kraj
Kód NUTS CZ032 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem plnění nadlimitní veřejné zakázky na služby je zpracování návrhů komplexních pozemkových úprav v katastrálních územích Nahý Újezdec, Brod nad Tichou, Lom u Tachova, Vysoké Sedliště, Kokašice, Olbramov, Okrouhlé Hradiště, Bezděkov u Damnova, Doly u Boru, Kundratice u Přimdy, Strachovice u Bernartic a Popov u Stříbra na okrese Tachov, včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro obnovu katastru nemovitostí vyhláškou č. 357/2013 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
71250000-5
 
Další předměty
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
Celková předpokládaná hodnota včetně opčního práva činí celkem 34 063 000,- Kč bez DPH, předpokládaná hodnota bez opčního práva činí celkem 29 620 000,- Kč bez DPH. Opční právo činí celkem max. 15% z celkové předpokládané hodnoty veřejné zakázky.
Opční právo je vymezeno na jednotlivá katastrální území:
Část 1: k.ú. Nahý Újezdec 356 000,- Kč
k.ú. Brod nad Tichou 699 000,- Kč
k.ú. Lom u Tachova 563 000,- Kč
k.ú. Vysoké Sedliště 210 000,- Kč
Část 2: k.ú. Kokašice 383 000,- Kč
Část 3: k.ú. Olbramov 433 000,- Kč
Část 4: k.ú. Okrouhlé Hradiště 425 000,- Kč
Část 5: k.ú. Bezděkov u Damnova 375 000,- Kč
k.ú. Doly u Boru 442 000,- Kč
Část 6: k.ú. Kundratice u Přimdy 202 000,- Kč
Část 7: k.ú. Strachovice u Bernartic 217 000,- Kč
Část 8: k.ú. Popov u Stříbra 138 000,- Kč.

(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
34 063 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Opční právo je uplatňováno dle § 99 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Uplatňováno je na fakturační celek č. 1 Přípravné práce a fakturační celek č. 2 Návrhové práce. Opční právo činí celkem max. 15% z celkové předpokládané hodnoty veřejné zakázky.
Opční právo je vymezeno na jednotlivá katastrální území:
Část 1: k.ú. Nahý Újezdec 356 000,- Kč
k.ú. Brod nad Tichou 699 000,- Kč
k.ú. Lom u Tachova 563 000,- Kč
k.ú. Vysoké Sedliště 210 000,- Kč
Část 2: k.ú. Kokašice 383 000,- Kč
Část 3: k.ú. Olbramov 433 000,- Kč
Část 4: k.ú. Okrouhlé Hradiště 425 000,- Kč
Část 5: k.ú. Bezděkov u Damnova 375 000,- Kč
k.ú. Doly u Boru 442 000,- Kč
Část 6: k.ú. Kundratice u Přimdy 202 000,- Kč
Část 7: k.ú. Strachovice u Bernartic 217 000,- Kč
Část 8: k.ú. Popov u Stříbra 138 000,- Kč.
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:  48  nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Zadavatel nebude poskytovat zálohové platby. Podmínky financování a platební podmínky budou součástí návrhu smlouvy o dílo, která je součástí zadávací dokumentace.

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek
V souladu s ust. § 44 odst. 6 ZVZ zadavatel nepřipouští plnění zakázky prostřednictvím subdodavatele v rozsahu etapy 3.2.1. Vypracování plánu společných zařízení, který je součástí Návrhu Smlouvy o dílo.
Omezení subdodávek se netýká činností, které pro dodavatele zajišťují osoby s příslušnými specializacemi (soudní znalci apod.) a nebo autorizacemi dle zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě.

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Uchazeč musí splňovat základní kvalifikační předpoklad dle § 53 odst. 1 psím. a), b), c), d), e), f), g), h), i), j), k) ZVZ. K prokázání předpokladu podle §53 odst. 1 písm. a) a b) ZVZ předloží výpis z evidence Rejstříku testů ČR, písm. c), d) a e) předloží čestné prohlášení, písm. f) předloží potvrzení příslušného finančního úřadu a ve vztahu ke spotřební dani čestné prohlášení, písm. g) čestné prohlášení, písm. h) potvrzení od příslušného pracoviště správy sociálního zabezpečení, i), j) a k) čestné prohlášení.
Pro splnění profesního kvalifikačního předpokladu dle § 54 písm. a) ZVZ musí uchazeč doložit výpis z obchodního rejstříku či výpis z jiné obdobné evidence. Dle § 54 písm. b) ZVZ předloží doklad o oprávnění k podnikání, tj doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci pro obor Projektování pozemkových úprav a pro předmět podnikání Výkon zeměměřičských činností. Dle § 54 písm. d) ZVZ je nutno doložit doklad osvědčující odbornou způsobilost uchazeče nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zajišťuje. Přesné vymezení jednotlivých požadavků na odbornost je uvedeno v Zadávací dokumentaci k této zakázce.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Uchazeč o veřejnou zakázku je povinen předložit čestné prohlášení dle § 50 odst. 1 písm. c) ZVZ o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Splnění technických kvalifikačních předpokladů dle § 56 ZVZ prokáže uchazeč předložením následujícího. Uchazeč je povinen dle § 56 odst. 2 písm. a) předložit seznam významných služeb poskytnutých uchazečem v posledních 3 letech s uvedeních jejich rozsahu a doby poskytnutí, přílohou tohoto seznamu musí být osvědčení vydané veřejným zadavatelem, osvědčení vydané jinou osobou nebo smlouva s jinou osobou a dokladu o uskutečnění plnění uchazeče.
Dále je nutné předložit dle § 56 odst. 2 písm. b) ZVZ seznam techniků či technických útvarů, jež se budou podílet na plnění VZ. Uchazeč předloží seznam techniků či technických útvarů s přílohami dokladů o autorizaci či oprávnění a uvedením, zda se jedná o zaměstnance dodavatele nebo se jedná o osoby v jiném vztahu.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
S ohledem na složitost vymezení a rozdílnost požadavků dle jednotlivých částí k.ú. jsou tyto požadavky vymezeny v Zadávací dokumentaci.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
2VZ15314/2014-504204
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2014/S 146-262542 ze dne 30/07/2014 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2015/S 011-014796 ze dne 12/01/2015 (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 16/04/2015 (dd/mm/rrrr) Čas: 08:30 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
180
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 16/04/2015 (dd/mm/rrrr)
Čas:
09:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
nám. Generála Píky 2110/8, 326 00 Plzeň, 4. patro, zasedací místnost
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Zadavatel provedl v opravném oznámení o zakázce následující změny:
Zadavatel provedl v Zadávací dokumentaci následující změny:
Byl proveden nový výpočet opčního práva, s ohledem na to i změněna předpokládaná hodnota veřejné zakázky, tj. i jednotlivých částí VZ. Došlo k navýšení nabídkové ceny. Upravené hodnoty jsou uvedeny v bodě 2.3. Zadávací dokumentace.
Ke změnám došlo v bodě 3 Zadávací dokumentace. Termíny byly upraveny s ohledem na průběh zadávacího řízení.
Čestné prohlášení dodavatele je možné předložit v originále nebo úředně ověřené kopii (platné pro celou Zadávací dokumentaci).
V bodě 4.9. ZD Zadavatel zdůraznil požadavek na nutnost předložení čestného prohlášení o splnění ekonomické a finanční způsobilosti splnit VZ. Vzor tohoto čestného prohlášení je přílohou ZD.
U profesních kvalifikačních předpokladů (bod 6 Zadávací dokumentace) byl vypuštěn požadavek na živnostenské oprávnění pro obor Projektová činnost ve výstavbě a doplněn požadavek na předložení dokladu prokazující odbornou způsobilost soudního znalce podle zákona č. 36/1967 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
Dále v bodě 7.2. Zadávací dokumentace došlo ke zjednodušení požadavku dle jednotlivých částí VZ. Body 7.3. a 7.4. Zadávací dokumentace byly vypuštěny.
Zadavatel též upřesnil v bodě 14.2.1. ZD Dodavatelský systém, že omezení subdodávek se netýká činností, které pro dodavatele zajišťují osoby s příslušnými specializacemi.
Zadavatel provedl v Přílohách Zadávací dokumentace následující změny:
Příloha č. 2 Návrh Smlouvy o dílo byla rozdělena a vypracována pro každé katastrální území zvlášť. Dosud rozděleno dle jednotlivých částí VZ.
Nově zařazena příloha č. 5 Čestné prohlášení o splnění ekonomické a finanční způsobilosti.
S ohledem na vypuštění bodu 7.3. a 7.4. Zadávací dokumentace vypuštěna příloha č. 8 Čestné prohlášení o splnění technických kvalifikačních předpokladů dle § 56 odst. 5 písm. h) zákona.
Zadavatel předkládá novou zadávací dokumentaci, včetně jejích příloh. Zadavatel upozorňuje uchazeče, že je nutné do nabídky zapracovat nové vzory smluv o dílo včetně příloh a nová čestná prohlášení dle této dodatečné informace č. 3.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
04/02/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
1
Název
Nahý Újezdec, Brod na Tichou, Lom u Tachova, Vysoké Sedliště
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem plnění nadlimitní veřejné zakázky na služby je zpracování návrhů komplexních pozemkových úprav v katastrálních územích Nahý Újezdec, Brod nad Tichou, Lom u Tachova, Vysoké Sedliště na okrese Tachov, včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro obnovu katastru nemovitostí vyhláškou č. 357/2013 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
71250000-5
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
Předpokládaná výměra KoPÚ je u Nahý Újezdec 475 ha, Brod na Tichou 927 ha, Lom u Tachova 751 ha, Vysoké Sedliště 280 ha.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
13 993 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Předpokládaná hodnota této části veřejné zakázky je uvedena včetně opčního práva. Opční právo je uplatňováno dle § 99 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Opční právo činí u k.ú. Nahý Újezdec 356 000 ,- Kč bez DPH, u k.ú. Brod nad Tichou 699 000,- Kč bez DPH, k.ú. Lom u Tachova 563 000,- Kč bez DPH a k.ú. Vysoké Sedliště 210 000,- Kč bez DPH. Předpokládaná hodnota bez opčního práva činí celkem 12 165 000,- Kč bez DPH. U k.ú. Nahý Újezdec 2 375 000,- Kč bez DPH, u k.ú. Brod nad Tichou 699 000,- Kč bez DPH, Lom u Tachova 3 755 000,- Kč a u k.ú. Vysoké Sedliště 1 400 000,- Kč bez DPH. Jedná se o ceny nabídkové, které jsou stanoveny jako limitní.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
2
Název
Kokašice
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem plnění nadlimitní veřejné zakázky na služby je zpracování návrhů komplexních pozemkových úprav v katastrálním území Kokašice na okrese Tachov, včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro obnovu katastru nemovitostí vyhláškou č. 357/2013 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
71250000-5
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
Předpokládaná výměra KoPÚ Kokašice je 511 ha.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
2 938 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: 48 nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Předpokládaná hodnota této části veřejné zakázky je uvedena včetně opčního práva. Opční právo je uplatňováno dle § 99 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Opční právo činí u 383 000,- Kč bez DPH. Předpokládaná hodnota bez opčního práva činí 2 555 000,- Kč bez DPH. Jedná se o cenu nabídkovou, která je stanovena jako limitní.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
3
Název
Olbramov
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem plnění nadlimitní veřejné zakázky na služby je zpracování návrhů komplexních pozemkových úprav v katastrálním území Olbramov na okrese Tachov, včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro obnovu katastru nemovitostí vyhláškou č. 357/2013 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
71250000-5
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
Předpokládaná výměra KoPÚ Olbramov je 578 ha.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
3 323 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: 48 nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Předpokládaná hodnota této části veřejné zakázky je uvedena včetně opčního práva. Opční právo je uplatňováno dle § 99 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Opční právo činí u 433 000,- Kč bez DPH. Předpokládaná hodnota bez opčního práva činí 2 890 000,- Kč bez DPH. Jedná se o cenu nabídkovou, která je stanovena jako limitní.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
4
Název
Okrouhlé Hradiště
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem plnění nadlimitní veřejné zakázky na služby je zpracování návrhů komplexních pozemkových úprav v katastrálním území Okrouhlé Hradiště na okrese Tachov, včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro obnovu katastru nemovitostí vyhláškou č. 357/2013 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
71250000-5
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
Předpokládaná výměra KoPÚ Okrouhlé Hradiště je 567 ha.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
3 260 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: 48 nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Předpokládaná hodnota této části veřejné zakázky je uvedena včetně opčního práva. Opční právo je uplatňováno dle § 99 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Opční právo činí u 425 000,- Kč bez DPH. Předpokládaná hodnota bez opčního práva činí 2 835 000,- Kč bez DPH. Jedná se o cenu nabídkovou, která je stanovena jako limitní.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
5
Název
Bezděkov u Damnova, Doly u Boru
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem plnění nadlimitní veřejné zakázky na služby je zpracování návrhů komplexních pozemkových úprav v katastrálních územích Bezděkov u Damnova, Doly u Boru na okrese Tachov, včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro obnovu katastru nemovitostí vyhláškou č. 357/2013 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
71250000-5
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
Předpokládaná výměra KoPÚ je u Bezděkov u Damnova 500 ha, Doly u Boru 590 ha.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
6 267 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: 48 nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Předpokládaná hodnota této části veřejné zakázky je uvedena včetně opčního práva. Opční právo je uplatňováno dle § 99 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Opční právo činí u k.ú. Bezděkov u Damnova 375 000,- Kč bez DPH a u k.ú. Doly u Boru 442 000,- Kč bez DPH. Předpokládaná hodnota bez opčního práva činí u k.ú. Bezděkov u Damnova 2 500 000,- Kč bez DPH a u k.ú. Doly u Boru 2 950 000,- Kč bez DPH. Celkem za část 5 - 5 450 000,- Kč bez DPH. Jedná se o ceny nabídkové, které jsou stanoveny jako limitní.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
6
Název
Kundratice u Přimdy
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem plnění nadlimitní veřejné zakázky na služby je zpracování návrhů komplexních pozemkových úprav v katastrálním území Kundratice u Přimdy na okrese Tachov, včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro obnovu katastru nemovitostí vyhláškou č. 357/2013 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
71250000-5
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
Předpokládaná výměra KoPÚ Kundratice u Přimdy je 270 ha.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
1 552 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: 48 nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Předpokládaná hodnota této části veřejné zakázky je uvedena včetně opčního práva. Opční právo je uplatňováno dle § 99 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Opční právo činí u 202 000,- Kč bez DPH. Předpokládaná hodnota bez opčního práva činí u 1 350 000,- Kč bez DPH. Jedná se o ceny nabídkové, které jsou stanoveny jako limitní.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
7
Název
Strachovice u Bernartic
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem plnění nadlimitní veřejné zakázky na služby je zpracování návrhů komplexních pozemkových úprav v katastrálním území Strachovice u Bernartic na okrese Tachov, včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro obnovu katastru nemovitostí vyhláškou č. 357/2013 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
71250000-5
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
Předpokládaná výměra KoPÚ Strachovice u Bernartic je 290 ha.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
1 667 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: 48 nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Předpokládaná hodnota této části veřejné zakázky je uvedena včetně opčního práva. Opční právo je uplatňováno dle § 99 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Opční právo činí u 217 000,- Kč bez DPH. Předpokládaná hodnota bez opčního práva činí u 1 450 000,- Kč bez DPH. Jedná se o ceny nabídkové, které jsou stanoveny jako limitní.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
8
Název
Popov u Stříbra
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem plnění nadlimitní veřejné zakázky na služby je zpracování návrhů komplexních pozemkových úprav v katastrálním území Popov u Stříbra na okrese Tachov, včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro obnovu katastru nemovitostí vyhláškou č. 357/2013 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
71250000-5
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
Předpokládaná výměra KoPÚ Popov u Stříbra je 185 ha.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
1 063 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: 48 nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Předpokládaná hodnota této části veřejné zakázky je uvedena včetně opčního práva. Opční právo je uplatňováno dle § 99 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Opční právo činí u 138 000,- Kč bez DPH. Předpokládaná hodnota bez opčního práva činí u 925 000,- Kč bez DPH. Jedná se o ceny nabídkové, které jsou stanoveny jako limitní.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------