Zadávací dokumentace

Zadávací řízení: Zajištění úklidu, údržby a oprav sídla KPÚ pro Jihomoravský kraj 2019-2021

Informace o dokumentu

Název: Příloha č. 5
Popis: revizní zprávy

Aktuální verze souboru

Jméno souboru: Dokument PDF Příloha č. 5 revizní zprávy-compressed.pdf
Velikost: 7.99 MB
Aktuální verze souboru: 19.11.2018 13:37:50
Otisk MD5: 4657c0dd668842034dc4aad8b1a12a75
Otisk SHA256: 5c25e3a997f94e85485a2d423a818d7de9b0251fd3d5276365d19e6d9d7996bb

Historie souboru

Datum Název Popis Typ dokumentu Jméno souboru Velikost
V 19.11.2018 13:37:50 Příloha č. 5 Zadavatel z vlastního podnětu doplňuje výzvu o přílohu č. 5 s názvem „Revizní zprávy“, která obsahuje informace o počtech elektrických spotřebičů, hasicích přístrojů, venkovním osvětlení, zprávu o revizi elektrické instalace a elektrických rozvaděčích, zprávu o kontrole požárního vodovodu, zprávu o přístrojích elektrické požární signalizace (EPS), zprávu o kontrole plynového zařízení a revizi tlakové nádoby, zprávu elektrických zabezpečovacích systémů (EZS) a další údaje nezbytné pro kompletní nacenění Přílohy č. 3 - Specifikace činností v rámci úklidu, správy a přehled revizí.

Zadavatel dále sděluje, že prodlužuje lhůtu pro podání nabídek takto: lhůta vymezená v čl. 8. výzvy na 23.11.2018 v 09,00 hod. se mění na 27.11.2018 v 09,00 hod.
zadávací dokumentace - Příloha č. 5 revizní zprávy-compressed.pd f 7.99 MB