Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Část 3: Zajištění servisních služeb, pneuservisu a oprav vozidel pro Pobočku Trutnov
Odesílatel Petra Žáková
Organizace odesílatele Státní pozemkový úřad [IČO: 01312774]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 21.06.2023 16:11:18
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1

Vážení,
tímto zveřejňujeme Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1, kterým došlo k upravení Přílohy smlouvy č. 2 - Ceník služeb (přílohy výzvy k podání nabídky).
Současně dochází k prodloužení lhůty pro podání nabídek u Části 3 veřejné zakázky, a to do 10.07.2023 do 13:00 hodin.

S pozdravem
Ing. Petra Žáková
KPÚ pro Královéhradecký kraj


Přílohy
- Vysvětlení zadávací dokumentace (el).pdf (592.25 KB)
- Příloha smlouvy č. 2 - Ceník služeb – upravené.xlsx (43.77 KB)