Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7502042004546
Formulář navazuje na/opravuje formulář: [7502032004546] 02: Oznámení o zakázce
Na formulář navazují (popř. ho opravují) formuláře:


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Česká republika-Státní pozemkový úřad
Identifikační číslo:
01312774
Poštovní adresa:
nám. Generála Píky 2110/8
Obec:
Plzeň
PSČ:
32600
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 725903161
K rukám:
Ing. Miroslava Loudová
       
E-mail:
m.loudova@spucr.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://spucr.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.spucr.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.spucr.cz/vz00001562
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
KoPÚ Plzeň - 2014/HR
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č. 12
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: ČR, Plzeňský kraj
Kód NUTS CZ032 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem plnění nadlimitní veřejné zakázky na služby je zpracování návrhů komplexních pozemkových úprav v katastrálních územích Hoříkovice, Týnec u Chotěšova, Mantov, Losina, Lipnice a Ves Touškov na okrese Plzeň-jih, Horní Bělá, Hubenov u Horní Bělé, Líté na okrese Plzeň-sever a Újezd u Svatého Kříže, Břasy, Stupno, Raková u Rokycan na okrese Rokycany, včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro obnovu katastru nemovitostí vyhláškou č. 357/2013 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
71250000-5
 
Další předměty
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
Celková předpokládaná hodnota včetně opčního práva činí celkem 22 535 000,- Kč bez DPH, předpokládaná hodnota bez opčního práva činí celkem19 600 000,- Kč bez DPH. Opční právo činí celkem max. 15% z celkové předpokládané hodnoty veřejné zakázky.
Opční právo je vymezeno na jednotlivá katastrální území:
Část 1: k.ú. Hoříkovice 225 000 ,- Kč
k.ú. Týnec u Chotěšova 142 000,- Kč
k.ú. Mantov 240 000,- Kč
k.ú. Losina 213 000,- Kč
k.ú. Ves Touškov 532 000,-
Část 2: k.ú. Horní Bělá 461 000,- Kč
k.ú. Hubenov u Horní Bělé 90 000,- Kč
k.ú. Líté
Část 3: k.ú. Újezd u Svatého Kříže 131 000,- Kč
k.ú. Břasy 67 000,- Kč
k.ú. Stupno 157 000,- Kč
Část 4: k.ú. Lipnice 367 000,- Kč
Část 5: k.ú. Raková u Rokycan 232 000,- Kč.

(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
22 535 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Opční právo je uplatňováno dle § 99 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Uplatňováno je na fakturační celek č. 1 Přípravné práce a fakturační celek č. 2 Návrhové práce. Opční právo činí celkem max. 15% z celkové předpokládané hodnoty veřejné zakázky.
Opční právo je vymezeno na jednotlivá katastrální území:
Část 1: k.ú. Hoříkovice 225 000 ,- Kč
k.ú. Týnec u Chotěšova 142 000,- Kč
k.ú. Mantov 240 000,- Kč
k.ú. Losina 213 000,- Kč
k.ú. Ves Touškov 532 000,-
Část 2: k.ú. Horní Bělá 461 000,- Kč
k.ú. Hubenov u Horní Bělé 90 000,- Kč
k.ú. Líté
Část 3: k.ú. Újezd u Svatého Kříže 131 000,- Kč
k.ú. Břasy 67 000,- Kč
k.ú. Stupno 157 000,- Kč
Část 4: k.ú. Lipnice 367 000,- Kč
Část 5: k.ú. Raková u Rokycan 232 000,- Kč.
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:  48  nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Zadavatel nebude poskytovat zálohové platby. Podmínky financování a platební podmínky budou součástí návrhu smlouvy o dílo, která je součástí zadávací dokumentace.

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek
V souladu s ust. § 44 odst. 6 ZVZ zadavatel nepřipouští plnění zakázky prostřednictvím subdodavatele v rozsahu etapy 3.2.1. Vypracování plánu společných zařízení, který je součástí Návrhu Smlouvy o dílo.
Omezení subdodávek se netýká činností, které pro dodavatele zajišťují osoby s příslušnými specializacemi (soudní znalci apod.) a nebo autorizacemi dle zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě.

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Uchazeč musí splňovat základní kvalifikační předpoklad dle § 53 odst. 1 psím. a), b), c), d), e), f), g), h), i), j), k) ZVZ. K prokázání předpokladu podle §53 odst. 1 písm. a) a b) ZVZ předloží výpis z evidence Rejstříku testů ČR, písm. c), d) a e) předloží čestné prohlášení, písm. f) předloží potvrzení příslušného finančního úřadu a ve vztahu ke spotřební dani čestné prohlášení, písm. g) čestné prohlášení, písm. h) potvrzení od příslušného pracoviště správy sociálního zabezpečení, i), j) a k) čestné prohlášení.
Pro splnění profesního kvalifikačního předpokladu dle § 54 písm. a) ZVZ musí uchazeč doložit výpis z obchodního rejstříku či výpis z jiné obdobné evidence. Dle § 54 písm. b) ZVZ předloží doklad o oprávnění k podnikání, tj doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci pro obor Projektování pozemkových úprav a pro předmět podnikání Výkon zeměměřičských činností. Dle § 54 písm. d) ZVZ je nutno doložit doklad osvědčující odbornou způsobilost uchazeče nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zajišťuje. Přesné vymezení jednotlivých požadavků na odbornost je uvedeno v Zadávací dokumentaci k této zakázce.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Uchazeč o veřejnou zakázku je povinen předložit čestné prohlášení dle § 50 odst. 1 písm. c) ZVZ o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Splnění technických kvalifikačních předpokladů dle § 56 ZVZ prokáže uchazeč předložením následujícího. Uchazeč je povinen dle § 56 odst. 2 písm. a) předložit seznam významných služeb poskytnutých uchazečem v posledních 3 letech s uvedeních jejich rozsahu a doby poskytnutí, přílohou tohoto seznamu musí být osvědčení vydané veřejným zadavatelem, osvědčení vydané jinou osobou nebo smlouva s jinou osobou a dokladu o uskutečnění plnění uchazeče.
Dále je nutné předložit dle § 56 odst. 2 písm. b) ZVZ seznam techniků či technických útvarů, jež se budou podílet na plnění VZ. Uchazeč předloží seznam techniků či technických útvarů s přílohami dokladů o autorizaci či oprávnění a uvedením, zda se jedná o zaměstnance dodavatele nebo se jedná o osoby v jiném vztahu.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
S ohledem na složitost vymezení a rozdílnost požadavků dle jednotlivých částí k.ú. jsou tyto požadavky vymezeny v Zadávací dokumentaci.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
2VZ145672/2014-504201
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2014/S 141-253051 ze dne 22/07/2014 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2015/S 011-014815 ze dne 12/01/2015 (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 15/04/2015 (dd/mm/rrrr) Čas: 08:30 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
180
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 15/04/2015 (dd/mm/rrrr)
Čas:
09:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Zadavatel v opravném oznámení o zakázce provedl následující změny:
Zadavatel provedl v Zadávací dokumentaci následující změny:
Došlo k upravení předpokládaných výměr KoPÚ v části 2 (k.ú. Horní Bělá, k.ú. Líté).
Byl proveden nový výpočet opčního práva, s ohledem na to i změněna předpokládaná hodnota veřejné zakázky, tj. i jednotlivých částí VZ. Došlo k navýšení nabídkové ceny. Upravené hodnoty jsou uvedeny v bodě 2.3. Zadávací dokumentace.
Ke změnám došlo v bodě 3 Zadávací dokumentace. Termíny byly upraveny s ohledem na průběh zadávacího řízení.
Čestné prohlášení dodavatele je možné předložit v originále nebo úředně ověřené kopii (platné pro celou Zadávací dokumentaci).
V bodě 4.9. ZD Zadavatel zdůraznil požadavek na nutnost předložení čestného prohlášení o splnění ekonomické a finanční způsobilosti splnit VZ. Vzor tohoto čestného prohlášení je přílohou ZD.
U profesních kvalifikačních předpokladů (bod 6 Zadávací dokumentace) byl vypuštěn požadavek na živnostenské oprávnění pro obor Projektová činnost ve výstavbě a doplněn požadavek na předložení dokladu prokazující odbornou způsobilost soudního znalce podle zákona č. 36/1967 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
Dále v bodě 7.2. Zadávací dokumentace došlo ke zjednodušení požadavku dle jednotlivých částí VZ. Body 7.3. a 7.4. Zadávací dokumentace byly vypuštěny.
Zadavatel též upřesnil v bodě 14.2.1. ZD Dodavatelský systém, že omezení subdodávek se netýká činností, které pro dodavatele zajišťují osoby s příslušnými specializacemi.
Zadavatel provedl v Přílohách Zadávací dokumentace následující změny:
Příloha č. 2 Návrh Smlouvy o dílo byla rozdělena a vypracována pro každé katastrální území zvlášť. Dosud rozděleno dle jednotlivých částí VZ.
Nově zařazena příloha č. 5 Čestné prohlášení o splnění ekonomické a finanční způsobilosti.
S ohledem na vypuštění bodu 7.3. a 7.4. Zadávací dokumentace vypuštěna příloha č. 8 Čestné prohlášení o splnění technických kvalifikačních předpokladů dle § 56 odst. 5 písm. h) zákona.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
04/02/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
1
Název
Hoříkovice, Týnec u Chotěšova, Mantov, Losina, Ves Touškov
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem plnění nadlimitní veřejné zakázky na služby je zpracování návrhů komplexních pozemkových úprav v katastrálních územích Hoříkovice, Týnec u Chotěšova, Mantov, Losina a Ves Touškov na okrese Plzeň-jih, včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro obnovu katastru nemovitostí vyhláškou č. 357/2013 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
71250000-5
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
Předpokládaná výměra KoPÚ v části 1 je 1805 ha, v k.ú. Hoříkovice 300 ha, v k.ú. Týnec u Chotěšova 190 ha, v k.ú. Mantov 320 ha, v k.ú. Losina 285 ha a v k.ú. Ves u Touškova 710 ha.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
10 377 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: 48 nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Předpokládaná hodnota této části veřejné zakázky je uvedena včetně opčního práva. Opční právo je uplatňováno dle § 99 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Opční právo činí v k.ú. Hoříkovice 225 000,- Kč bez DPH, v k.ú. Týnec u Chotěšova 142 000,- Kč bez DPH, v k.ú. Mantov 240 000,- Kč bez DPH, v k.ú. Losina 213 000,- Kč bez DPH a v k.ú. Ves Touškov 532 000,- Kč bez DPH. Předpokládaná hodnota bez opčního práva činí celkem 9 025 000,- Kč bez DPH, v k.ú. Hoříkovice 1 500 000,- Kč bez DPH, v k.ú. Týnec u Chotěšova 950 000,- Kč bez DPH, v k.ú. Mantov 1 600 000,- Kč bez DPH, k.ú. Losina 1 425 000,- Kč bez DPH a v k.ú. Ves Touškov 3 550 000,- Kč bez DPH. Jedná se o ceny nabídkové, které jsou stanoveny jako limitní.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
2
Název
Horní bělá, Hubenov u Horní Bělé, Líté
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem plnění nadlimitní veřejné zakázky na služby je zpracování návrhů komplexních pozemkových úprav v katastrálních územích Horní Bělá, Hubenov u Horní Bělé, Líté na okrese Plzeň-sever, včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro obnovu katastru nemovitostí vyhláškou č. 357/2013 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
71250000-5
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
Předpokládaný rozsah KoPÚ v části 2 je 840 ha, v k.ú. Horní Bělá 615 ha, v k.ú. Hubenov u Horní Bělé 120 ha a v k.ú. Líté 105 ha.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
4 829 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: 48 nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Předpokládaná hodnota této části veřejné zakázky je uvedena včetně opčního práva. Opční právo je uplatňováno dle § 99 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Opční právo činí v k.ú. Horní Bělá 461 000,- Kč bez DPH, v k.ú. Hubenov u Horní Bělé 90 000,- Kč bez DPH a v k.ú. Líté 78 000,- Kč bez DPH. Předpokládaná hodnota bez opčního práva činí celkem 4 200 000,- Kč bez DPH, v k.ú. Horní Bělá 3 075 000,- Kč bez DPH, v k.ú. Hubenov u Horní Bělé 600 000,- Kč bez DPH a v k.ú. Líté 525 000,- Kč bez DPH. Jedná se o ceny nabídkové, které jsou stanoveny jako limitní.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
3
Název
Újezd u Svatého Kříže, Břasy, Stupno
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem plnění nadlimitní veřejné zakázky na služby je zpracování návrhů komplexních pozemkových úprav v katastrálních územích Újezd u Svatého Kříže, Břasy s Stupno na okrese Rokycany, včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro obnovu katastru nemovitostí vyhláškou č. 357/2013 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
71250000-5
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
Předpokládaný rozsah KoPÚ v části 3 je 475 ha, v k.ú. Újezd u Svatého Kříže 175 ha, v k.ú. Břasy 90 ha a v k.ú. Stupno 210 ha.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
2 730 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: 48 nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Předpokládaná hodnota této části veřejné zakázky je uvedena včetně opčního práva. Opční právo je uplatňováno dle § 99 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Opční právo činí v k.ú. Újezd u Svatého Kříže 131 000,- Kč bez DPH, v k.ú. Břasy 67 000,- Kč bez DPH a v k.ú. Stupno 157 000,- Kč bez DPH. Předpokládaná hodnota bez opčního práva činí celkem 2 375 000,- Kč bez DPH, v k.ú. Újezd u Svatého Kříže 875 000,- Kč bez DPH, v k.ú. Břasy 450 000,- Kč bez DPH a v k.ú. Stupno 1 050 000,- Kč bez DPH. Jedná se o ceny nabídkové, které jsou stanoveny jako limitní.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
4
Název
Lipnice
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem plnění nadlimitní veřejné zakázky na služby je zpracování návrhů komplexních pozemkových úprav v katastrálním území Lipnice na okrese Plzeň-jih, včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro obnovu katastru nemovitostí vyhláškou č. 357/2013 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
71250000-5
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
Předpokládaný rozsah KoPÚ v části 4 je 490 ha.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
2 817 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: 48 nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Předpokládaná hodnota této části veřejné zakázky je uvedena včetně opčního práva. Opční právo je uplatňováno dle § 99 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Opční právo činí 367 000,- Kč bez DPH. Předpokládaná hodnota bez opčního práva činí 2 450 000,- Kč bez DPH. Jedná se o cenu nabídkovou, která je stanovena jako limitní.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
5
Název
Raková u Rokycan
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem plnění nadlimitní veřejné zakázky na služby je zpracování návrhů komplexních pozemkových úprav v katastrálním území Raková u Rokycan na okrese Rokycany, včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro obnovu katastru nemovitostí vyhláškou č. 357/2013 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
71250000-5
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
Předpokládaný rozsah KoPÚ v části 5 je 310 ha.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
1 782 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: 48 nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Předpokládaná hodnota této části veřejné zakázky je uvedena včetně opčního práva. Opční právo je uplatňováno dle § 99 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Opční právo činí 232 000,- Kč bez DPH. Předpokládaná hodnota bez opčního práva činí 1 550 000,- Kč bez DPH. Jedná se o cenu nabídkovou, která je stanovena jako limitní.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------