Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7402011001034


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Česká republika-Státní pozemkový úřad, Krajský pozemkový úřad pro Olomoucký kraj
Identifikační číslo:
01312774
Poštovní adresa:
tř. Kosmonautů 989/8
Obec:
Olomouc
PSČ:
77200
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
tř. Kosmonautů 989/8, 772 00 Olomouc
Tel.:
+420 727957264
K rukám:
Ing. Hana Minářová
       
E-mail:
h.minarova@spucr.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://spucr.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.spucr.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.spucr.cz/vz00001188
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Komplexní pozemková úprava v k.ú. Dolní Újezd u Lipníka nad Bečvou
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č. 12
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Olomoucký kraj, okres Přerov, k.ú. Dolní Újezd u Lipníka nad Bečvou
Kód NUTS CZ071 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Vypracování návrhu komplexní pozemkové úpravy v k.ú. Dolní Újezd u Lipníka nad Bečvou včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro tento způsob obnovy katastrálního operátu, včetně veškeré potřebné dokumentace nutné pro zavedení výsledků KoPÚ do katastru nemovitostí.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
71250000-5
 
Další předměty
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
Předpokládaná hodnota 1 807 000,- Kč bez DPH, z toho opční právo ve výši 200 000,- Kč bez DPH
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
1 807 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Základní předmět plnění veřejné zakázky týkající se opčního práva se vymezuje takto:
- Přípravné práce – opční právo do výše ……………………………… 100 000,- Kč bez DPH
- Návrhové práce a mapové dílo – opční právo do výše ……….. 100 000,- Kč bez DPH
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:   36   nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
02/03/2015 (dd/mm/rrrr)  
Dokončení
31/12/2019 (dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Zadavatel neposkytuje zálohy, fakturace bude probíhat po ucelených částech díla specifikovaných ve smlouvě o dílo.

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Platební podmínky jsou upřesněny v Návrhu smlouvy o dílo (článek č. VII), který je přílohou č. 2 zadávací dokumentace.
Fakturace bude probíhat po ucelených částech díla specifikovaných ve smlouvě o dílo, splatnost faktury je 30 dnů, podrobnosti jsou uvedeny ve smlouvě o dílo.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek
• V souladu s ust. § 44 odst. 6 zákona zadavatel nepřipouští plnění zakázky prostřednictvím
subdodavatele v následujícím rozsahu:
– ucelená část 3.1. Přípravné práce, fakturační celek 3.1.3 Rozbor současného stavu, 3.1.6. Dokumentace k soupisu nároků vlastníků pozemků
– ucelená část 3.2. Návrhové práce, fakturační celek 3.2.2. Vypracování návrhu nového uspořádání pozemků k vystavení dle § 11 odst. 1 zákona č. 139/2002 Sb.

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Uchazeč k prokázáni splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 zákona předloží výpis z obchodního rejstříku, doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů, živnostenský list pro výkon zeměměřických činností či výpis ze živnost. rejstříku, živnostenský list pro výrobu, obchod a služby - obor projektování pozemkových úprav či výpis ze živnost. rejstříku, doklady o odborné způsobilosti (projektování pozemkových úprav, oprávnění pro ověřování výsledků zeměměřických činností, autorizaci pro zpracování ÚSES, autorizaci k projektování dopravních staveb, autorizaci k projektování staveb vodního hospodářství a krajinného inženýrství, znalecké oprávnění v oboru ekonomika, odvětví ceny a odhady (dokládá se v prosté kopii). Více viz zadávací dokumentace čl. 6.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dodavatel v souladu s § 50 odst. 1 písm. c) zákona předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dle ust. § 56 ZVZ, viz zadávací dokumentace , článek 7.
Technické kvalifikační předpoklady dle § 56 odst. 2 písm. a), b) a g) zákona - dodavatel předloží:
- seznam významných služeb charakteru zpracování návrhu komplexních pozemkových úprav poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí;
- jmenný seznam techniků či technických útvarů, jež se budou podílet na plnění veřejné zakázky (realizační tým)

- přehled průměrného ročního počtu zaměstnanců
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
adavatel k prokázání tohoto kvalifikačního předpokladu stanovuje min. úroveň provedení následovně: 3 KoPÚ zapsané v KN na ploše 300 ha (každá z nich).
Realizační tým - minimálně 2 osoby oprávněné k projektování pozemkových úprav, minimálně 2 osoby oprávněné k výkonu zeměměřických činností dle zákona č. 200/1994 Sb., dle § 13 písm. a), b) o zeměměřičství a o změně a doplnění některých zákonů souvisejících s jeho zavedením, ve znění pozdějších předpisů, minimálně 1 osoba s autorizací pro projektování ÚSES, minimálně 1 osoba autorizovaný inženýr v oboru dopravních staveb, minimálně 1 osoba autorizovaný inženýr v oboru staveb vodního hospodářství a krajinného inženýrství, minimálně 1 osoba jmenovaná soudním znalcem podle zákona č. 36/1967 Sb., v oboru ekonomika, odvětví ceny a odhady nemovitostí, specializace pozemky (vč. lesních) a trvalé porosty (včetně porostů lesních)

Přehled průměrného ročního počtu zaměstnanců - min. 5 osob
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
Zákon č. 139/2002 Sb., vyhláška č. 545/2002 Sb., zákon č. 360/1992 Sb., zákon č. 200/1994 Sb.
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
2VZ18919/2014-521101
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2014/S 213-377337 ze dne 05/11/2014 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 08/01/2015 (dd/mm/rrrr) Čas: 10:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
120
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 08/01/2015 (dd/mm/rrrr)
Čas:
10:10 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Olomouc, tř. Kosmonautů 989/8, místnost č. 335 (3.patro)
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
• zástupci zadavatele, členové komise pro otevírání obálek s nabídkami (nebo jejich zástupci), za každého dodavatele, který doručil nabídku ve lhůtě pro podání nabídek jeden zástupce (více viz ZD)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Zadávací dokumentace, včetně příloh, je poskytována neomezeným a přímým dálkovým přístupen na adrese https://zakazky.spucr.cz/. Vzhledem k této skutečnosti ji nebude zadavatel, v souladu s ust. § 48 odst. 1 zákona, předávat či zasílat žádnému z dodavatelů. Zde budou uvedeny i případné dodatečné informace pro uchazeče dle § 49 zákona. Uchazeč je povinen tyto dodatečné informace akceptovat ve své nabídce. Prohlídku místa plnění zadavatel nepředpokládá, místo plnění je volně přístupné,slouží výhradně k seznámení s místem plnění, jeho technickými a provozními parametry. Pokud z prohlídky místa plnění vyplynou nejasnosti nebo dotazy vztahující se k předmětu plnění či k obsahu zadávací dokumentace je dodavatel povinen vznést tento dotaz dle pokynů v zadávací dokumentaci. Případné konání prohlídky by bylo oznámeno na profilu zadavatele.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
60455
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
10/12/2014 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh