Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7502011004113


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Česká republika-Státní pozemkový úřad
Identifikační číslo:
01312774
Poštovní adresa:
Husinecká 1024/11a
Obec:
Praha
PSČ:
13000
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Krajský pozemkový úřad pro Karlovarský kraj, Chebská 48/73, 360 06 Karlovy Vary
Tel.:
+420 355311671
K rukám:
Ivana Stratilová
       
E-mail:
i.stratilova@spucr.cz
Fax:
+420 355311719
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://spucr.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.spucr.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.spucr.cz/vz00004979
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI
zemědělství

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Komplexní pozemkové úpravy v k.ú. Štítary u Krásné, k.ú. Vlkovice u Mariánských Lázní, k.ú. Martinov u Mariánských Lázní a k.ú. Prameny.
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č. 12
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmět plnění nadlimitní veřejné zakázky na služby je zpracování návrhů komplexních pozemkových úprav v katastrálním území Štítary u Krásné (část 1), Vlkovice u Mariánských Lázní (část 2), Martinov u Mariánských Lázní (část 3) a Prameny (část 4), včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro obnovu katastru nemovitostí vyhláškou č. 357/2013 Sb., v platném znění, vyhotovení dokumentace pro zavedení výsledků KoPÚ do katastru nemovitostí a vytýčení hranic nových pozemků dle požadavků vlastníků. Návrh KoPÚ bude zpracován tak, aby jej bylo možno zapsat do katastru nemovitostí.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
71250000-5
 
Další předměty
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
7 171 937
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Část 1 - KoPÚ v k.ú. Štítary u Krásné, Obec Krásná
předpokládaná hodnota bez DPH: 931 350,- Kč
předpokládaná výše opčního práva bez DPH: 279 405,- Kč
Předpokládaná hodnota celkem části 1 (včetně opce) bez DPH:1 210 755,- Kč

Část 2 - KoPÚ v k.ú Vlkovice u Mariánských Lázní, Obec Vlkovice
předpokládaná hodnota bez DPH: 997 800 Kč
předpokládaná výše opčního práva bez DPH: 299 340 Kč
Předpokládaná hodnota celkem části 2 (včetně opce) bez DPH:1 297 140 Kč

Část 3 - KoPÚ v k.ú Martinov u Mariánských Lázní, Obec Vlkovice
předpokládaná hodnota bez DPH: 1 131 275 Kč
předpokládaná výše opčního práva bez DPH: 339 382 Kč
Předpokládaná hodnota celkem části 3 (včetně opce) bez DPH:1 470 657 Kč

Část 4 - KoPÚ v k.ú Prameny, Obec Prameny
předpokládaná hodnota bez DPH: 2 456 450 Kč
předpokládaná výše opčního práva bez DPH: 736 935 Kč
Předpokládaná hodnota celkem části 4 (včetně opce) bez DPH:3 193 385 Kč
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
01/02/2016 (dd/mm/rrrr)  
Dokončení
30/09/2020 (dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Zadavatel nebude dodavateli poskytovat zálohy.

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Platby budou probíhat na základě dodavatelem vyhotovených daňových dokladů (faktur) se správně vyplněnými údaji vč. finanční částky, vystavených po provedení dílčích plnění, a to za uskutečněná, prokázaná a zadavatelem odsouhlasená plnění.
Splatnost faktur se stanovuje na 30 dnů ode dne doručení daňového dokladu – faktury zadavateli.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek
V souladu s ust. § 44 odst. 6 zákona zadavatel požaduje, aby dodavatel v nabídce specifikoval části veřejné zakázky, které má v úmyslu zadat jednomu či více subdodavatelům, případně aby uvedl ty subdodavatele, jejichž pomocí hodlá prokazovat splnění kvalifikace ve smyslu ust. § 51 odst. 4 zákona, a aby současně uvedl identifikační údaje a kontaktní údaje každého takového subdodavatele. Dodavatel tuto podmínku zadavatele splní vyplněním Krycího listu nabídky (který je Přílohou č. 1a) – d) této zadávací dokumentace, pro každou část samostatně), v němž popíše subdodavatelský systém spolu s uvedením, jakou část veřejné zakázky budou konkrétní subdodavatelé realizovat (s uvedením druhu činností a procentuálního finančního podílu na předmětu veřejné zakázky).

• V souladu s ust. § 44 odst. 6 zákona zadavatel nepřipouští plnění zakázky prostřednictvím subdodavatele v následujícím rozsahu:

– ucelená část 1. Přípravné práce, fakturační celek 1.1. Vyhodnocení podkladů a rozbor současného stavu území

– ucelená část 2. Návrhové práce
V ucelené části 3. Vytyčení pozemků podle schváleného návrhu a mapové dílo, zadavatel připouští plnění zakázky prostřednictvím subdodavatele.

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
dle §54 písm.a)zák.-výpis z ob.rej., pokud je v něm zapsán,či výpis z jiné obdobné evidence pokud je v ní zapsán.
dle §54 písm. b)zák.-doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu VZ, zejména doklad prokazující příslušné živ.opr.či licenci.Dodavatel jako doklad prok. jeho oprávnění k podnikání předloží výpis z živ. rej., nebo živ. listy v rozsahu odpovídajícím předmětu plnění VZ, tj.:
živ. opr. :
- pro obor Projek. pozem. úprav
- pro předmět podnikání Výkon zeměměř. čin.
dle §54 písm.d)zák. - doklad osvědčující odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsob. zabezpečuje,je-li pro plnění VZ nezbytná podle zvláštních právních předpisů.
Dodavatel, jako doklad prokazující jeho odbornou způsobilost, předloží:
pravomocné Úřední oprávnění:
k proj. poz. úprav ve smyslu §18odst.1zák.č.139/2002 Sb. o pozem. úpr. a poz. úřadech a o změně zák. č.229/1991Sb.,o úpravě vlast. vztahů k půdě a jinému zeměděl. majetku,ve zn. pozd. před.,
pro ověřování výsledků zeměměř. čin. udělený dle §14zák.č.200/1994 Sb.,o zeměměř. a o změně a doplnění některých zák. souvisejících s jeho zavedením, ve zn. poz. před.,s rozsahem uvedeným v ustanovení §13odst.1písm.a) a písm. b)zák.č.200/1994 Sb.
osvědčení o autorizaci
- podle zák. č.360/1992 Sb.,o výkonu povolání autoriz. arch. a o výkonu povolání autorizovaných inž. a techniků činných ve výstavbě, ve znění pozdějších předpisů, pro obor „Dopr. stavby“
- podle zák.č.360/1992 Sb.,o výkonu povolání autoriz. archit. a o výkonu povolání autoriz. inženýrů a techniků činných ve výstavbě, ve znění pozdějších předpisů,pro obor „Stavby vodního hospodářství a kraj. inž.“
- podle zák. č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autor. arch. a o výkonu povolání autorizovaných inž. a techniků činných ve výstavbě, ve zn. pozd. před. k projektování ÚSES.
Podle § 27 odst. 3 Autor. řádu ČKA držitele dosavad. autorizací kraj. arch. jsou rovněž oprávněni k projekt. ÚSES.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dle ust. § 50 odst. 1 písm. c) zákona, je uchazeč povinen předložit čestné prohlášení o jeho ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Vzor čestného prohlášení je Přílohou č. 4 této zadávací dokumentace. Čestné prohlášení musí být datováno a opatřeno podpisem uchazeče nebo osoby oprávněné jednat za uchazeče.

Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
§56 odst. 5 písm.a)zák:
Dodav. předloží sez. význam. služeb pos. dodav. v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí: přílohou seznamu musí být:
osv. vydané veřejným zadavat., nebo osv. vydané jinou osobou, nebo sml. s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele,

§56 odst. 5 písm.b)zák:
Dodavatel prokáže splnění tech. kval. předpokl. předl. dok., z nichž bude patrné splnění níže vymezené úrovně kval. před.
§ 56odst. 5 písm. c) zákona:
Dodavatel splňuje tech. kval. předpoklad, pokud v seznamu významných služeb poskytovaných v posledních 3 letech prokáže, že realizoval min:
Pro část 1, 2, 3: 3 obdobné služby charakteru komplexních pozemkových úprav o celkové výměře (tj. v součtu) 600ha pro část 4 - 1200 ha, které jsou zapsány v KN. Datum zápisu v KN musí splňovat podmínku posledních 3 let před skončením lhůty pro podání nabídek. Pro část 4 z toho min. jedno území o výměře 400 ha.
§56 odst. 5písm.a)zák:
Dodavatel předloží seznam techniků či technických útvarů, jež se budou podílet na plnění VZ:
§56 odst. 5 písm. b) zák:
Dod. předloží dok dle předchozího odstavce, z nichž bude patrné splnění níže vymezené úrovně kval. předp.
§56 odst. 5písm.c)zák:
Dodavatel splňuje tech. kval. předpoklad, pokud má k dispozici pro plnění VZ min. následující osoby splňující níže uvedené požadavky zadavatele:
pro části 1, 2, 3, - 2 geodeti z toho 1 oprávněný geodet
pro část 4 - 3 geodeti z toho 1 oprávněný geodet
(dle § 13 odst. 1 písm. a) a b) zák č. 200/1994Sb. ve znění pozdějších předpisů.)
pro části 1, 2, 3, 4 jsou stejné
2 oprávnění projektanti
(pozemkových úprav dle zák č. 139/2002Sb. ve znění pozdějších předpisů.)
podle zák č. 360/1992Sb. 1 projektant s autorizací
pro obor Dopravní stavby,pro obor Stavby vod. hosp. a krajinného inženýrství“ nebo „Vodohosp. stavby a k projektování ÚSES
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
Úřední oprávnění k projektování pozemkových úprav ve smyslu § 18 odst. 1 zákona č. 139/2002 Sb. a § 14 zákona č. 200/1994 Sb., § 13 odst. 1 písm. a) a písm. b) zákona č. 200/1994 Sb.,
osvědčení o autorizaci podle zákona č. 360/1992 Sb., Dopravní stavby, Stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství a projektování ÚSES Podle § 27 odst. 3 Autorizačního řádu ČKA držitele dosavadních autorizací krajinářská architektura
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
2VZ20096/2014 - 529101
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2014/S 243-428123 ze dne 11/12/2014 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 09/11/2015 (dd/mm/rrrr) Čas: 09:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
180
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 09/11/2015 (dd/mm/rrrr)
Čas:
09:30 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
KPÚ pro Karlovarský kraj, Chebská 48/73, 360 06 Karlovy Vary, kancelář číslo 9717, 2 patro
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
zást. zad,čl.kom.pro ot. obálek s nab.(nebo zás.) jm.zad., splňují-li podm.nepodjatosti dle §74 odst.7 zák,za každého dod.,který doručil nab.ve lhůtě pro podání nab., jeden zást.;zást. dod. je povinen prokázat svoji totožnost, příp. opr. jednat jm. dod.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
60455
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
16/09/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
1
Název
KoPÚ v k.ú. Štítary u Krásné, Obec Krásná
1) STRUČNÝ POPIS
Předmět plnění nadlimitní veřejné zakázky na služby je zpracování návrhů komplexních pozemkových úprav v katastrálním území Štítary u Krásné (část 1), včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro obnovu katastru nemovitostí vyhláškou č. 357/2013 Sb., v platném znění, vyhotovení dokumentace pro zavedení výsledků KoPÚ do katastru nemovitostí a vytýčení hranic nových pozemků dle požadavků vlastníků. Návrh KoPÚ bude zpracován tak, aby jej bylo možno zapsat do katastru nemovitostí.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
71250000-5
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
1 210 755
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
2
Název
KoPÚ v k.ú Vlkovice u Mariánských Lázní, Obec Vlkovice
1) STRUČNÝ POPIS
Předmět plnění nadlimitní veřejné zakázky na služby je zpracování návrhů komplexních pozemkových úprav v katastrálním území Vlkovice u Mariánských Lázní (část 2), včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro obnovu katastru nemovitostí vyhláškou č. 357/2013 Sb., v platném znění, vyhotovení dokumentace pro zavedení výsledků KoPÚ do katastru nemovitostí a vytýčení hranic nových pozemků dle požadavků vlastníků. Návrh KoPÚ bude zpracován tak, aby jej bylo možno zapsat do katastru nemovitostí.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
71250000-5
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
1 297 140
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
3
Název
KoPÚ v k.ú Martinov u Mariánských Lázní, Obec Vlkovice
1) STRUČNÝ POPIS
Předmět plnění nadlimitní veřejné zakázky na služby je zpracování návrhů komplexních pozemkových úprav v katastrálním území Martinov u Mariánských Lázní (část 3), včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro obnovu katastru nemovitostí vyhláškou č. 357/2013 Sb., v platném znění, vyhotovení dokumentace pro zavedení výsledků KoPÚ do katastru nemovitostí a vytýčení hranic nových pozemků dle požadavků vlastníků. Návrh KoPÚ bude zpracován tak, aby jej bylo možno zapsat do katastru nemovitostí.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
71250000-5
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
1 470 657
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
4
Název
KoPÚ v k.ú Prameny, Obec Prameny
1) STRUČNÝ POPIS
Předmět plnění nadlimitní veřejné zakázky na služby je zpracování návrhů komplexních pozemkových úprav v katastrálním území Prameny (část 4), včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro obnovu katastru nemovitostí vyhláškou č. 357/2013 Sb., v platném znění, vyhotovení dokumentace pro zavedení výsledků KoPÚ do katastru nemovitostí a vytýčení hranic nových pozemků dle požadavků vlastníků. Návrh KoPÚ bude zpracován tak, aby jej bylo možno zapsat do katastru nemovitostí.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
71250000-5
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
3 193 385
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------