Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7402011093500


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Česká republika-Státní pozemkový úřad, Krajský pozemkový úřad pro Jihomoravský kraj
Identifikační číslo:
01312774
Poštovní adresa:
Hroznová 227/17
Obec:
Brno
PSČ:
603 00
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 725059330
K rukám:
       
E-mail:
jihomoravsky.kraj@spucr.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://spucr.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.spucr.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.spucr.cz/vz00001192
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI
pozemkové úpravy

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Komplexní pozemkové úpravy v k.ú. Javorník nad Veličkou a k.ú. Nová Lhota u Veselí nad Moravou
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č. 12
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění:
Kód NUTS CZ064 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem plnění nadlimitní veřejné zakázky na služby je zpracování návrhu komplexních pozemkových úprav (dále jen „KoPÚ) dle zák. č. 139/2002 Sb. v katastrálních územích Javorník nad Veličkou a Nová Lhota u Veselí nad Moravou, včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro obnovu katastru nemovitostí vyhláškou č. 357/2013 Sb. a vytyčení a označení pozemků v terénu dle zapsané DKM
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
71250000-5
 
Další předměty
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
Předmětem plnění veřejné zakázky je zpracování návrhu komplexních pozemkových úprav (dále jen „KoPÚ) v katastrálních územích Javorník nad Veličkou a Nová Lhota u Veselí nad Moravou, včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro obnovu katastru nemovitostí vyhláškou č. 357/2013 Sb. a vytyčení a označení pozemků v terénu dle zapsané DKM.

Předpokládaná řešená plocha pro jednotlivé části veřejné zakázky
pro část 1 - Komplexní pozemkové úpravy v k.ú. Javorník nad Veličkou činí 1052 ha
pro část 2 - Komplexní pozemkové úpravy v k.ú. Nová Lhota u Veselí nad Moravou činí 1516 ha
Níže uvedená výše předpokládané hodnoty veřejné zakázky je včetně opčního práva ve výši 600 000,- Kč (300 000,- Kč pro každou část VZ), které bude specifikováno v zadávací dokumentaci.
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
16 060 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Opční právo dle §99 a §23 odst. 7 písm. b) zákona ve výši 600 000,- Kč dle částí veřejné zakázky:
pro část 1 - Komplexní pozemkové úpravy v k.ú. Javorník nad Veličkou činí 300 000,- Kč bez DPH
pro část 2 - Komplexní pozemkové úpravy v k.ú. Nová Lhota u Veselí nad Moravou činí 300 000,- Kč bez DPH
Zadavatel si vyhrazuje využít opčního práva na nové projekční a geodetické spočívající v obdobných službách jako v původní veřejné zakázce a odpovídající původní veřejné zakázce v jednacím řízení bez uveřejnění. Jednací řízení bez uveřejnění bude zahájeno do 3 let ode dne uzavření smlouvy na původní veřejnou zakázku (§ 23 odst. 7 písm. b) zákona).
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
01/04/2015 (dd/mm/rrrr)  
Dokončení
31/12/2019 (dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Zadavatel neposkytuje zálohy. Zakázka bude hrazena z prostředků státního rozpočtu. Další informace v zadávací dokumentaci.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek
V souladu s ust. § 44 odst. 6 zákona zadavatel požaduje, aby dodavatel v nabídce specifikoval části veřejné zakázky, které má v úmyslu zadat jednomu či více subdodavatelům, případně aby uvedl ty subdodavatele, jejichž pomocí hodlá prokazovat splnění kvalifikace ve smyslu ust. § 51 odst. 4 zákona, a aby současně uvedl identifikační údaje a kontaktní údaje každého takového subdodavatele.
V souladu s ust. § 44 odst. 6 zákona si zadavatel vyhrazuje požadavek, že část plnění předmětu veřejné zakázky, týkající se následujících dílčích fakturačních celků (viz. příloha č. 3 zadávací dokumentace), nesmí být plněna subdodavatelem:
3.1.3. Rozbor současného stavu
3.1.4. Upřesnění obvodu KoPÚ – zjišťování hranic pozemků na hranicích obvodu KoPÚ, geometrické plány na upřesněný obvod KoPÚ, předepsaná stabilizace dle vyhl. č. 357/2013 Sb.
3.1.6. Dokumentace k soupisu nároků vlastníků pozemků
3.2.1. Vypracování plánu společných zařízení (Omezení subdodávek se netýká činností, které pro dodavatele zajišťují osoby s příslušnými specializacemi (např. soudní znalec) nebo s autorizacemi dle zák.č. 360/1992 Sb.)
3.2.2. Vypracování návrhu nového uspořádání pozemků k vystavení dle § 11 odst. 1 zák. č. 139/2002 Sb.

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Výpis z obchodního rejstříku, příp. jiné obdobné evidence, doklady o oprávnění k podnikání a následující doklady o odborné způsobilosti: úřední oprávnění k projektování pozemkových úprav (2x), úřední oprávnění pro ověřování výsledků zeměměřických činností - §13 písm. a),b),c) z.č. 200/1994 Sb. (2x písm.a), 1x písm. b) a 1x písm. c)), autorizace pro zpracování ÚSES, autorizace k projektování dopravních staveb, autorizace k projektování staveb vodního hospodářství a krajinného inženýrství a znalecké oprávnění dle z.č. 36/1967 Sb. Podrobnosti v zadávací dokumentaci.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dodavatel v souladu s § 50 odst. 1 písm. c) ZVZ předloží originál čestného prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení, nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázána ekonomická a finanční způsobilost, starší devadesáti (90) kalendářních dnů. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
1. dle § 56 odst. 2 písm. a) ZVZ - Dodavatel předloží seznam provedených služeb za posledních 3 roky a osvědčení objednatelů (viz zadávací dokumentace)

2. dle § 56 odst. 2 písm. b) ZVZ seznam techniků s uvedením, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli a s konkretizací tohoto jiného vztahu
3. dle § 56 odst. 2 písm. g) ZVZ přehled průměrného ročního počtu zaměstnanců dodavatele či jiných osob podílejících se na plnění zakázek podobného charakteru a počtu vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osob v obdobném postavení za poslední 3 roky
4. dle § 56 odst. 2 písm. h) ZVZ přehled nástrojů či pomůcek, provozních a technických zařízení, které bude mít při plnění veřejné zakázky k dispozici.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
1.za poslední 3 roky realizoval min. 3 obdobné služby tj. KoPÚ (ve kterých dodavatel provedl geodetické i projekční práce) pro část 1 - na celkové ploše v součtu min. 1000 ha, z toho 1 v rozsahu řešeného území min 600 ha, které byly zapsány do KN v posledních 3 letech, počet LV min. 250,pro část 2 - na celkové ploše v součtu min. 1500 ha, z toho 1 v rozsahu řešeného území min 800 ha, které byly zapsány do KN v posledních 3 letech, počet LV min. 250
2. Seznam techniků - min. 2 zeměměřiči, min. 2 projektanti PÚ, min. 1 projektant ÚSES, min. 1 projektant dopr. staveb, min. 1 projektant staveb vod. hosp. a krajin. inž., 1 znalec.
3. Osvědčení OSSZ nebo čestné prohlášení o min. 10 zaměstnancích za poslední 3 roky (2013-2011)
4. Přehled tech. vybav. - min. totální stanice 2 ks, velkoformátový plotr 1 ks, počítačová stanice 4 ks, licence k software s výstupy: *.docx, *.xlsx, *.vfk, *.dgn, *.vfp
Podrobnosti jsou uvedeny v zadáv. dokumentaci.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
2VZ15385/2014-523101
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2014/S 146-262556 ze dne 01/08/2014 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: 22/12/2014 (dd/mm/rrrr) Čas: 09:00 (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 22/12/2014 (dd/mm/rrrr) Čas: 09:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
120
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 22/12/2014 (dd/mm/rrrr)
Čas:
09:45 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Kotlářská 53, Brno, 4. patro, dveře č. 414
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Zástupci zadavatele, členové (náhradníci) komise, 1 zástupce za každého dodavatele, který ve lhůtě včas podal nabídku. Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Veškerá zadávací dokumentace je poskytována neomezeným a přímým dálkovým přístupem na adrese https://zakazky.spucr.cz/vz00001192. Z toho důvodu ji zadavatel nebude, v souladu s ust. §48 odst.1 zákona, předávat či zasílat žádnému z uchazečů. Zde budou uvedeny i případné dodatečné informace pro uchazeče. Dodatečné informace musí uchazeči zapracovat do svých nabídek.
Předběžné oznámení bylo uveřejněno dne 30.7.2014, pod ev. č. zak. 493500 ve věstníku veřejných zakázek.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
03/11/2014 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
1
Název
Komplexní pozemkové úpravy v k.ú. Javorník nad Veličkou
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem plnění nadlimitní veřejné zakázky na služby je zpracování návrhu komplexních pozemkových úprav (dále jen „KoPÚ) v katastrálním území Javorník nad Veličkou , včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro obnovu katastru nemovitostí vyhláškou č. 357/2013 Sb. a vytyčení a označení pozemků v terénu dle zapsané DKM.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
71250000-5
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
Místem plnění jsou katastrální území Javorník nad Veličkou, obec Javorník, okres Hodonín, Jihomoravský kraj, ČR
Předpokládaná výměra řešeného území: 1052 ha.
Předpokládaný počet řešených LV: 1050
Část řešeného území tvoří státní hranice se Slovenskou republikou
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
6 660 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
01/04/2015 (dd/mm/rrrr)  
dokončení
31/12/2019 (dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Předpokládaná výše uvedená hodnota veřejné zakázky je včetně opčního práva ve výši 300 000,- Kč bez DPH. Vymezení opčního práva je specifikováno v zadávací dokumentaci.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
2
Název
Komplexní pozemkové úpravy v k.ú. Nová Lhota u Veselí nad Moravou
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem plnění nadlimitní veřejné zakázky na služby je zpracování návrhu komplexních pozemkových úprav (dále jen „KoPÚ) v katastrálním území Nová Lhota u Veselí nad Moravou, včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro obnovu katastru nemovitostí vyhláškou č. 357/2013 Sb. a vytyčení a označení pozemků v terénu dle zapsané DKM
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
71250000-5
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
Místem plnění je katastrální území Nová Lhota u Veselí nad Moravou, obec Nová Lhota, okres Hodonín, Jihomoravský kraj, ČR
Předpokládaná výměra řešeného území: 1516 ha.
Pozemky neřešené dle § 2 z.č. 139/2002 Sb. 11 ha
Předpokládaný počet řešených LV: 1100
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
9 400 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
01/04/2015 (dd/mm/rrrr)  
dokončení
31/12/2019 (dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Předpokládaná výše uvedená hodnota veřejné zakázky je včetně opčního práva ve výši 300 000,- Kč bez DPH. Vymezení opčního práva je specifikováno v zadávací dokumentaci.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------