Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7501011012294


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Česká republika-Státní pozemkový úřad
Identifiakční číslo:
01312774
Poštovní adresa:
Husinecká 1024/11a
Obec:
Praha 3 - Žižkov
PSČ:
13000
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Odbor veřejných zakázek
Tel.:
+420 729922416
K rukám:
Mgr. Pavel Škeřík
       
E-mail:
p.skerik@spucr.cz
Fax:
+420 729922139
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://spucr.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.spucr.cz
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Aktualizace a domapování bonitovaných půdně-ekologických jednotek (BPEJ), zpracování dat BPEJ pro tvorbu digitálních katastrálních map, vedení a údržba Celostátní databáze BPEJ, poskytování metodické a kontrolní činnosti pozemkových úřadům
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. 7 (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
Místem plnění díla je Česká republika,místem předání díla je sídlo zadavatele
Kód NUTS
CZ0
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
- aktualizace bonitovaných půdně-ekologických jednotek (BPEJ) dle příslušných právních

předpisů do stádia zpracované změněné mapy BPEJ včetně digitalizace,

- vedení Celostátní databáze BPEJ a komplex činností s nimi spojených, včetně doplňování

mapových podkladů,

- poskytování metodické a kontrolní činnosti pozemkovým úřadům,

- zpracování digitálních dat BPEJ z Celostátní databáze BPEJ pro pozemkové úpravy,

- domapování a zajištění doplňování mapových podkladů databáze BPEJ,

- zpracování dat BPEJ pro tvorbu digitálních katastrálních map.



(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
21 000 000
Měna:
CZK
 
nebo rozsah: mezi
a
 
 
 
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
72320000-4
 
Další předměty
90713000-8
71351500-8
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
25/05/2015 (dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
1) popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny:
- splněním této zakázky dojde k naplnění povinností vyplývajících SPÚ ze zákona č. 139/2002 Sb. ve znění pozdějších předpisů, dle kterého má SPÚ zajistit aktualizaci BPEJ a poskytování údajů z Celostátní databáze BPEJ. Podobně ve Vyhlášce č. 327/1998 Sb. je stanovena povinnost tyto činnosti zajistit prostřednictvím odborné organizace. Poskytování metodické a kontrolní činnosti pozemkovým úřadům, vedení Celostátní databáze BPEJ včetně doplňování mapových podkladů a domapování BPEJ pro potřeby komplexních pozemkových úprav a další činnosti předmětu zakázky.
- protože na data BPEJ je navázáno velké množství opatření a kontrolních mechanismů, dojde splněním této zakázky také k zajištění procesů souvisejících s průběhem komplexních pozemkových úprav, platbou dotací, oceňováním pozemků, restitucí, ochranou zemědělského půdního fondu a činností Katastru nemovitostí a Státního pozemkového úřadu a také zajišťování realizace společné zemědělské politiky.
2) popis předmětu veřejné zakázky:
- aktualizace bonitovaných půdně-ekologických jednotek (BPEJ) dle příslušných právních předpisů do stádia zpracované změněné mapy BPEJ včetně digitalizace,
- vedení Celostátní databáze BPEJ a komplex činností s nimi spojených, včetně doplňování
mapových podkladů,
- poskytování metodické a kontrolní činnosti pozemkovým úřadům,
- zpracování digitálních dat BPEJ z Celostátní databáze BPEJ pro pozemkové úpravy,
- domapování a zajištění doplňování mapových podkladů databáze BPEJ,
- zpracování dat BPEJ pro tvorbu digitálních katastrálních map.
3) popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele:
Činnosti spojené s předmětem veřejné zakázky vyplývají ze zákona č. 139/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů, který ukládá v § 19 působnost Státního pozemkového úřadu (dále jen „SPÚ“) v oblasti pozemkových úprav ve vztahu k BPEJ následující povinnosti:
g) zajišťuje změny map bonitovaných půdně ekologických jednotek podle § 8 odst. 4 a zabezpečuje jednotné vedení a aktualizaci údajů o bonitovaných půdně ekologických jednotkách v číselném a mapovém vyjádření,
h) poskytuje údaje o bonitovaných půdně ekologických jednotkách, pokud tyto údaje nejsou již součástí katastru nemovitostí,
i) hradí náklady podle § 17, dále nezbytné náklady spojené s oceněním věci, identifikací parcel a vyměřením pozemků a náklady spojené s aktualizací bonitovaných půdně ekologických jednotek,
a dále z vyhlášky Ministerstva zemědělství ČR č. 327/1998 Sb. ze dne 15. 12. 1998 ve znění vyhlášky č. 546/2002 Sb. ze dne 12. 12. 2002, kterou se stanoví charakteristika BPEJ a postup pro jejich vedení a aktualizaci (§§ 3 a 4).
Jde tedy přímo o naplnění potřeb daných zákonem o pozemkových úpravách a Vyhláškou č. 327/1998.
4) předpokládaný termín splnění veřejné zakázky:
31. 3. 2016

-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
Veřejná zakázka bude zadávána dle § 23 odst. 4 písm. a) zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů. Výzva k jednání v jednacím řízení bez uveřejnění bude zaslána jedinému zájemci, a to Výzkumnému ústavu meliorací a ochrany půdy, v.v.i. , se sídlem Žabovřeská 250, Praha 5 - Zbraslav.
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
http://www.mfcr.cz
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
http://www.mzp.cz
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
http://www.mpsv.cz
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
23/04/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh