II.2.1) Název: 2
|
|
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II.2.3) Místo plnění
|
|
|
|
|
|
Hlavní místo dodání nebo plnění:
|
Kraj: Jihočeský, Okres: České Budějovice, Tábor, k.ú.: České Vrbné, Haklovy Dvory, Hluboká nad Vltavou, Mažice, Pašice, Veselí nad Lužnicí, Zliv u Českých Budějovic
|
|
Předmětem plnění nadlimitní veřejné zakázky na služby je poskytování pravidelných služeb, spočívajících v zajištění funkčnosti a nepřetržitého provozu staveb k odvodnění pozemků pro "oblast Jižní Čechy" v souladu s provozním řádem, stavebně-technickou dokumentací a souvisejícími vodoprávními dokumenty, v souladu s příslušnými zákonnými ustanoveními a v souladu s dalšími právními předpisy či rozhodnutími správních úřadů vztahujícími se na péči a provoz těchto vodních děl. Předmětem plnění je dále poskytování služeb souvisejících se zajištěním odběrných míst elektrické energie a se zajištěním dodávek elektrické energie pro provoz hlavních odvodňovacích zařízení. Specifikace staveb, údaje o HOZ jsou uvedeny v Příloze č. 2 Návrhu smlouvy. Předmětem plnění je dále poskytování vybraných služeb ad hoc pro případ havárie zařízení či jiných situací, které je nutno řešit bezodkladně z důvodu zajištění kontinuálního provozu zařízení. Předpokládaná hodnota za poskytování služeb provozu a údržby staveb k odvodnění pozemků za dobu účinnosti smlouvy (tj. předpoklad 01/2019 – 12/2022): 2 314 300,- Kč bez DPH. Předpokládaná hodnota za poskytování ad hoc služeb za dobu účinnosti smlouvy (tj. předpoklad 01/2019 – 12/2022): 800 000,- Kč bez DPH. Veřejná zakázka je koncipována jako součet finančního limitu předpokládané hodnoty každoročně se opakujících služeb, u něhož se vyčerpání předpokládá v plné výši a finančního limitu předpokládané hodnoty pro služby ad hoc, který je daný na celé období trvání smlouvy (tento limit může a nemusí být vyčerpán). Součet těchto limitů by neměl překročit celkovou předpokládanou hodnotu veřejné zakázky za celé období trvání smlouvy.
|
II.2.5) Hodnotící kritéria
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
|
|
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
|
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
|
|
|
|
|
|
|
Předpokládaný počet zájemců:
|
Předpokládaný minimální počet:
|
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
|
|
II.2.10) Informace o variantách
|
|
II.2.11) Informace o opcích
|
|
|
|
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
|
|
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
|
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
|
|
|
|
II.2.14) Další informace:
|
Zadavatel umožňuje všem dodavatelům prohlídku místa budoucího plnění dne 10.9.2018. Setkání zájemců o prohlídku se zástupcem zadavatele je v 09:00 hod. na místě Zliv, Dolní náměstí, před obecním úřadem (Dolní náměstí č.p. 585), 9:00 hod.
|