Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7601010035626


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Česká republika-Státní pozemkový úřad
Identifiakční číslo:
01312774
Poštovní adresa:
Boženy Němcové 231
Obec:
Pardubice
PSČ:
53002
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Boženy Němcové 231, Pardubice
Tel.:
K rukám:
Denisa Vévodová
       
E-mail:
d.vevodova@spucr.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://spucr.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.spucr.cz
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Realizace společných zařízení v k.ú Vraclav
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Pardubický kraj, okres Ústí nad Orlicí, k.ú. Vraclav
Kód NUTS CZ053 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
Předmětem zakázky je realizace společných zařízení po dokončených komplexních pozemkových úpravách - nové polní cesty H3 s asfaltobetonovým povrchem o celkové délce 1090,65 m, poldru U příčnice (max. nadržený objem 13 664 m3), poldru Za hřbitovem (max. nadržený objem 37 212 m3), příkopu se zatravněním a výsadbou 53 ks stromů a IP6 (výsadba 66 ks dřevin).
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
14 853 000
Měna:
CZK
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45233000-9
 
Další předměty
45240000-1
77315000-1
71315300-2
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
01/09/2016 (dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
15/09/2017 (dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
a) Popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny: Zakázka je vypisována na základě potřeby obce Vraclav realizovat společná zařízení po dokončených pozemkových úpravách. Realizací dojde ke zpřístupnění pozemků, odklonění zemědělské techniky mimo obytnou zástavbu a ochránění částí území před povodněmi. Polní cesta cesta rovněž rozdělí rozsáhlé lány orné půdy. V obci se jedná o první realizaci po pozemkových úpravách a předpokládá se, že po realizaci díla dojde k plému uspokojení potřeb.
b) Popis předmětu veřejné zakázky: Předmětem zakázky je realizace společných zařízení po dokončených komplexních pozemkových úpravách - nové polní cesty H3 s asfaltobetonovým povrchem o celkové délce 1090,65 m, poldru U příčnice (max. nadržený objem 13 664 m3), poldru Za hřbitovem (max. nadržený objem 37 212 m3), příkopu se zatravněním a výsadbou 53 ks stromů a IP6 (výsadba 66 ks dřevin).
c) Popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele: Zadavatel má zákonnou povinnost k provádění realizací schválených plánů společných zařízení, které jsou součástí pozemkových úprav. Realizací této veřejné zakázky bude tato povinnost splněna. Jiná vhodná alternativa není možná, vyjma ponechání stávajícího nevyhovujícího stavu. Zadavatel nedisponuje potřebnou technikou ani dostatečným počtem odborných pracovníků pro zajištění cíle vlastními prostředky. Z tohoto důvodu je nutné formou zadávacího řízení zajistit dodavatele stavebních prací.
d) Předpokládaný termín splnění veřejné zakázky: 09/2017
e) Popis rizik souvisejících s plněním veřejné zakázky, která zadavatel zohlednil při stanovení zadávacích podmínek: Rizikem při plnění zakázky může být nesplnění termínu požadovaného v pravidlech Programu rozvoje venkova. Tuto skutečnost zadavatel ošetří ve smlouvě o dílo požadovanými termíny plnění a sankčními ujednáními. Bez provedení realizace nebude splněn plánovaný cíl komplexní pozemkové úpravy.

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
Zadavatel neposkytuje zálohy.
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Program rozvoje venkova na období 2014 - 2020
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
http://www.financnisprava.cz
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
http://www.mzp.cz
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
http://mpsv.cz
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
05/04/2016 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh