Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7601010034485


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Česká republika-Státní pozemkový úřad, Krajský pozemkový úřad pro Pardubický kraj
Identifiakční číslo:
01312774
Poštovní adresa:
B. Němcové 231
Obec:
Pardubice
PSČ:
53002
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Boženy Němcové 231, Pardubice
Tel.:
+420 727966748
K rukám:
Lenka Špalková
       
E-mail:
l.spalkova@spucr.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://spucr.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.spucr.cz
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Realizace polní cesty HPC 2-R v k.ú. Vendolí
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Pardubický kraj, okres Svitavy, k.ú. Vendolí
Kód NUTS CZ053 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
Výstavba polní cesty HPC 2-R včetně interakčního prvku IPN 3 a odvodňovacího příkopu ODV 3 v katastrálním území Vendolí na základě plánu společných zařízení provedené komplexní pozemkové úpravy. Polní cesta je navržena v kategorii P 4,5/30 o celkové délce 4 120 m s krytem z asfaltobetonu. Realizace interakčního prvku představuje výsadbu 97 ks stromů a 339 ks keřů. Odvodňovací příkop bude realizován o délce 514,4 m jako otevřený lichoběžníkový příkop a v délce 137,75 m jako zatrubněný z betonových trub DN800.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
29 442 742
Měna:
CZK
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45233000-9
 
Další předměty
71315300-2
77315000-1
77314100-5
71351914-3
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
01/09/2016 (dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
31/10/2017 (dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
a) Popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny: Zakázka je vypisována pro realizaci prioritních opatření plánu společných zařízení provedené komplexní pozemkové úpravy v daném katastrálním území.
b) Popis předmětu veřejné zakázky: Výstavba polní cesty HPC 2-R včetně interakčního prvku IPN 3 a odvodňovacího příkopu ODV 3 v katastrálním území Vendolí na základě plánu společných zařízení provedené komplexní pozemkové úpravy. Polní cesta je navržena v kategorii P 4,5/30 o celkové délce 4 120 m s krytem z asfaltobetonu. Realizace interakčního prvku představuje výsadbu 97 ks stromů a 339 ks keřů. Odvodňovací příkop bude realizován o délce 514,4 m jako otevřený lichoběžníkový příkop a v délce 137,75 m jako zatrubněný z betonových trub DN800.
c) Popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele: Zadavatel má zákonnou povinnosti k provádění realizací schválených plánů společných zařízení, které jsou součástí pozemkových úprav. Realizací této veřejné zakázky bude tato povinnost splněna. Jiná vhodná alternativa není možná, vyjma ponechání stávajícího nevyhovujícího stavu. Zadavatel nedisponuje potřebnou technikou ani dostatečným počtem odborných pracovníků pro zajištění cíle vlastními prostředky. Z tohoto důvodu je nutné formou zadávacího řízení zajistit dodavatele stavebních prací.
d) Předpokládaný termín splnění veřejné zakázky: 10/2017
e) popis rizik souvisejících s plněním veřejné zakázky, která zadavatel zohlednil při stanovení zadávacích podmínek: Zajištění požadované kvality plnění v požadovaných termínech, zajištění dostatečných záruk za kvalitu provedení díla



ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
Zadavatel neposkytuje zálohy. Plnění v období září 2016 až říjen 2017 - dle přijetí žádosti o poskytnutí dotace, úhrady za plnění po dokončení díla, případně po částech při financování ve 2 letech.
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Fondy EU - Program rozvoje venkova na období 2014-2020, Operace 4.3.1 Pozemkové úpravy
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
http://adisspr.mfcr.cz/
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
http://mzp.cz/
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
http://portal.mpsv.cz/
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
16/03/2016 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh