Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7601011029675


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Česká republika-Státní pozemkový úřad
Identifiakční číslo:
01312774
Poštovní adresa:
Husinecká 1024/11a
Obec:
Praha 3 - Žižkov
PSČ:
13000
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Odbor veřejných zakázek
Tel.:
+420 729922242
K rukám:
Ing. Katarína Bodnárová
       
E-mail:
k.bodnarova@spucr.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://spucr.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.spucr.cz
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. 11 (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
Husinecká 1024/11a, 130 000 Praha 3 - Žižkov
Kód NUTS
CZ0
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Předmětem plnění této veřejné zakázky je zavedení procesního řízení v podmínkách SPÚ, jako hlavního způsobu řízení organizace. Důraz bude kladen zejména na následující vlastnosti procesního systému:

- Principiální provázání procesního systému se strategickými cíli organizace.

- Permanentní optimalizaci a zlepšování procesů.

- Měření kvality výkonu organizace na bázi měření výkonnosti jejích procesů.

- Principiální provázání systému organizace a personalistiky s procesním systémem.

- Principiální provázání nástrojů ICT s procesním systémem.

- Pružnost fungování úřadu a jeho principiální otevřenost potřebnému dalšímu vývoji pomocí systému průběžného zlepšování organizace na bázi modelu zralosti.

V rámci projektu se předpokládá pilotní implementace systému procesního řízení ve vybrané organizační jednotce Státního pozemkového úřadu (v Krajském pozemkovém úřadu).

Zakázka bude rozdělena do čtyř etap:

1. Analytická část – analýza stávajícího stavu, strategických hodnot a cílů, nalezení klíčových produktů organizace a vytvoření její základní procesní mapy.

2. Návrhová část – provedení návrhu procesní organizace, potřebné optimalizace a návrh jednotlivých procesů a návrh pravidel pro potřeby procesního řízení.

3. Pilotní implementace systému procesního řízení ve stanovené oblasti.

4. Evaluace implementovaného návrhu, optimalizace řešení a aplikace systému průběžného zlepšování na bázi modelu zralosti.

(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
9 800 000
Měna:
CZK
 
nebo rozsah: mezi
a
 
 
 
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
79400000-8
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
08/02/2016 (dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
a) popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny,
- Zvýšení efektivity úřadu a zvýšení kvality jeho služeb.
- Zefektivnit fungování a chod úřadu dovnitř a vně.
- Připravit SPÚ k certifikaci ISO. SPÚ bude v budoucnu připraven získat certifikát dle norem ISO 9000.
b) popis předmětu veřejné zakázky,
Předmětem plnění této veřejné zakázky je zavedení procesního řízení v podmínkách SPÚ, jako hlavního způsobu řízení organizace. Důraz bude kladen zejména na následující vlastnosti procesního systému:
- Principiální provázání procesního systému se strategickými cíli organizace.
- Permanentní optimalizaci a zlepšování procesů.
- Měření kvality výkonu organizace na bázi měření výkonnosti jejích procesů.
- Principiální provázání systému organizace a personalistiky s procesním systémem.
- Principiální provázání nástrojů ICT s procesním systémem.
- Pružnost fungování úřadu a jeho principiální otevřenost potřebnému dalšímu vývoji pomocí systému průběžného zlepšování organizace na bázi modelu zralosti.
V rámci projektu se předpokládá pilotní implementace systému procesního řízení ve vybrané organizační jednotce Státního pozemkového úřadu (v Krajském pozemkovém úřadu).
Zakázka bude rozdělena do čtyř etap:
1. Analytická část – analýza stávajícího stavu, strategických hodnot a cílů, nalezení klíčových produktů organizace a vytvoření její základní procesní mapy.
2. Návrhová část – provedení návrhu procesní organizace, potřebné optimalizace a návrh jednotlivých procesů a návrh pravidel pro potřeby procesního řízení.
3. Pilotní implementace systému procesního řízení ve stanovené oblasti.
4. Evaluace implementovaného návrhu, optimalizace řešení a aplikace systému průběžného zlepšování na bázi modelu zralosti.
c) popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele,
Zavedení procesního řízení je pro zadavatele důležité z těchto důvodů:
- Zvýší se tím efektivita úřadu a kvalita jeho služeb dovnitř i vně.
- Bude možné připravit SPÚ k certifikaci ISO. SPÚ bude v budoucnu připraven získat certifikát dle norem ISO 9000.
- Zdokumentují se klíčové procesy SPÚ a zachytí se zodpovědnosti klíčových rolí
- Vedení SPÚ dokáže kvalifikovaně rozhodovat o změnách organizační struktury.
- Bude nastavená sadu cílů úřadu
- Zaměstnanci SPÚ vědí, jakých cílů mají dosahovat.
- Bude navržený systém měřitelných ukazatelů, které umožní měřit dosahování stanovených cílů
- Budou určené jasné zodpovědnosti pracovníků úřadu v procesech.
d) předpokládaný termín splnění veřejné zakázky,
06/2018
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
http://adisspr.mfcr.cz/adistc/adis/idpr_pub/dpr/uvod.face
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
http://www.mzp.cz
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
http://www.suip.cz
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
06/01/2016 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh