Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7501010029428


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Česká republika - Státní pozemkový úřad, Krajský pozemkový úřad pro Královéhradecký kraj
Identifiakční číslo:
01312774
Poštovní adresa:
Kydlinovská 245
Obec:
Hradec Králové
PSČ:
503 01
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 721945389
K rukám:
Ing. Petra Žáková
       
E-mail:
p.zakova@spucr.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://spucr.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.spucr.cz
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Realizace poldru a tří polních cest v k.ú. Hřibojedy
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Královéhradecký kraj, okres Trutnov, k.ú. Hřibojedy
Kód NUTS CZ052 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
Předmětem veřejné zakázky je realizace čtyř staveb v k.ú. Hřibojedy. 1) Poldr PEO4 v k.ú. Hřibojedy - stavbu tvoří 5 stavebních objektů: SO - 01 Hráz (výška 3,05 m), SO - 02 Zdrž (max. nadržený objem nádrže 4.909 m3), SO - 03 Výpustný objekt, SO - 04 Odvedení vody (DN 1200 dl. 122 m, příkopy, propustky), SO - 05 Výsadba zeleně. 2) Polní cesta VC 18 v k.ú. Hřibojedy: kategorie P 3,5/30, délka 516 m, povrch asfaltobeton. 3) Polní cesta HC 2 v k.ú. Hřibojedy: kategorie P 4,5/30, délka 974 m, povrch asfaltobeton, liniová zeleň. 4) Polní cesta VC 23 v k.ú. Hřibojedy: kategorie P 3,5/30, délka 341 m, povrch penetrační makadam s dvouvrstvým nátěrem, liniová zeleň.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
21 286 000
Měna:
CZK
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45233123-7
 
Další předměty
45111240-2
77310000-6
71250000-5
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Odůvodnění účelnosti veřejné zakázky:

1. Popis potřeb, které mají být splněním VZ naplněny:
Jedná se o prioritní společné zařízení v souladu se schváleným návrhem KoPÚ v k.ú. Hřibojedy.
Účelem je regulované odvedení povrchových vod z území nad zastavěnou částí obce Hřibojedy. Dále zadržení vody v krajině a zpomalení odtoku vody z území.

2. Popis předmětu veřejné zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je realizace čtyř staveb v k.ú. Hřibojedy. 1) Poldr PEO4 v k.ú. Hřibojedy - stavbu tvoří 5 stavebních objektů: SO - 01 Hráz (výška 3,05 m), SO - 02 Zdrž (max. nadržený objem nádrže 4.909 m3), SO - 03 Výpustný objekt, SO - 04 Odvedení vody (DN 1200 dl. 122 m, příkopy, propustky), SO - 05 Výsadba zeleně. 2) Polní cesta VC 18 v k.ú. Hřibojedy: kategorie P 3,5/30, délka 516 m, povrch asfaltobeton. 3) Polní cesta HC 2 v k.ú. Hřibojedy: kategorie P 4,5/30, délka 974 m, povrch asfaltobeton, liniová zeleň. 4) Polní cesta VC 23 v k.ú. Hřibojedy: kategorie P 3,5/30, délka 341 m, povrch penetrační makadam s dvouvrstvým nátěrem, liniová zeleň.

3. Popis vzájemné vztahu předmětu VZ a potřeb zadavatele:
Projekt je zpracován v souladu s plánem společných zařízení dle schválených KoPÚ v k.ú. Hřibojedy. Vybudováním polních cest se zajistí a zkvalitní přístup na zemědělské pozemky. Řešení polní cesty VC 18 v zastavěné části obce je v souladu s PZS. Odvod vody z poldru je částečně veden cestním příkopem a částečně v tělese komunikace.

4. Předpokládaný termín splnění veřejné zakázky: 31.7.2017

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
Zadavatel neposkytuje zálohy. Úhrada plnění bude provedena po jednotlivých stavbách, vždy jednorázově za celou stavbu. Předpoklad dokončení poldru PEO 4 a polní cesty VC 18 bude z provozních důvodů požadováno zároveň. Polní cesty HC 2 a VC 23 mohou být dokončeny následně až po realizaci poldru.
Přesná specifikace platebních podmínek bude uvedena v návrhu smlouvy o dílo (která bude součástí zadávací dokumentace) a je v souladu s Pravidly, kterými se stanovují podmínky pro poskytování dotace na projekty Programu rozvoje venkova ČR na období 2014-2020.
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Program rozvoje venkova ČR na období 2014 - 2020
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
http://cds.mfcr.cz
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
http://www.mzp.cz
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
http://www.mpsv.cz
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
29/12/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh