Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7401010001993


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Česká republika-Státní pozemkový úřad
Identifiakční číslo:
01312774
Poštovní adresa:
Husinecká 1024/11a
Obec:
Praha 3 - Žižkov
PSČ:
13000
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Odbor veřejných zakázek
Tel.:
+420 729922242
K rukám:
Katarína Bodnárová
       
E-mail:
k.bodnarova@spucr.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://spucr.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.spucr.cz
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Zajištění licenční a systémové podpory aplikace POZEM+ a metodické podpory VFP
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. 7 (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
Husinecká 1024/11a, 130 00 Praha 3 - Žižkov
Kód NUTS
CZ0
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Zajištění licenční a systémové podpory aplikace POZEM+ na platformě Bentley Systems. Systémová podpora softwarového produktu POZEM+ v sobě zahrnuje dodávky veškerých aktualizací daného software včetně dodávky nových verzí software a odstraňování vad. Vedle toho bude poskytována telefonická a písemná technická podpora. Součástí technické podpory je také údržba funkčnosti licenčního serveru Server licencí. Licenční a systémová podpora je poptávána pro neomezený počet licencí. Nad rámec systémové podpory bude mít Zadavatel možnost objednat drobné úpravy SW v rozsahu max. 2 manday za měsíc, tj. 24 manday za rok.

Dále je záměrem zajištění metodické podpory Výměnného formátu pozemkových úprav (VFP). Metodická podpora v sobě zahrnuje analýzu požadavků na změny Výměnného formátu VFP, soulad řešení s platnou legislativou ČR, rozvoj a řešení stavů souvisejících s přejímkami dat o pozemkových úpravách, návrh řešení problematických stavů včetně zajištění organizace ověřovacího provozu navrhovaných změn a následného vyhodnocení jako podkladu pro případné rozhodnutí SPÚ o změně definice VFP nebo metodického pokynu včetně předání finálního Metodického pokynu.

(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
2 300 000
Měna:
CZK
 
nebo rozsah: mezi
a
 
 
 
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
72000000-5
 
Další předměty
72310000-1
72316000-3
80510000-2
72253000-3
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
15/12/2014 (dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
a) popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny,

Aplikace POZEM+ umožňuje práci s digitálními daty v rámci celé agendy pozemkových úprav. Umožňuje prohlížení a editaci především grafických a databázových dat, tak aby bylo možné rychle a efektivně zjišťovat všechny potřebné informace a jejich provázanost. Aplikace POZEM+ slouží pro pořizování dat pozemkových úprav a jejich kontrolu. Aplikace má implementován import a export dat do výměnného formátu pozemkových úprav včetně systému kontrol definovaných metodickým pokynem. Režim prohlížení v kombinaci s daty jednotlivých pozemkových úprav umožňuje kvalifikovanou přípravu pro následnou investiční činnost a její kontrolu.
Pro efektivní využití licencí aplikace POZEM+ v rámci SPÚ je součástí zakázky údržba funkčnosti licenčního serveru Server licencí.
Výměnný formát (VFP) slouží pro standardizaci komunikace v oblasti předávání dat mezi pozemkovým úřadem a zpracovatelem pozemkových úprav. Struktura výměnného formátu je velmi komplikovaná, což vyplývá zejména z velkého rozsahu dat potřebných v průběhu zpracování projektu pozemkových úprav a vyžaduje detailní znalost struktury a závislostí všech datových celků, které jsou během pozemkových úprav zpracovávány. Pro zapracování případných změn do této struktury, jsou nezbytné znalosti získané během práce v oblasti pozemkových úprav, které se odrazí i při vývoji software pro pozemkové úpravy. Splněním zakázky dojde k naplnění potřeb Státního pozemkového úřadu v rámci agendy pozemkových úprav.

b) popis předmětu veřejné zakázky,

• Zajištění licenční a systémové podpory aplikace POZEM+ na platformě Bentley Systems. Systémová podpora softwarového produktu POZEM+ v sobě zahrnuje dodávky veškerých aktualizací daného software včetně dodávky nových verzí software (updates, upgrades, korekce SW produktu, softwarové dokumentace, nebo publikovaných operačních procedur).
• Vedle toho bude poskytována telefonická a písemná technická podpora k funkcím a použití software, diagnóze a řešení problémů. Technická podpora bude poskytována v pracovních dnech v obvyklé pracovní době, tj. v době od 8.00 do 16.00 hod. Součástí technické podpory je také údržba funkčnosti licenčního serveru Server licencí umožňující distribuci plovoucích licencí aplikace POZEM+ v rámci sítě zadavatele.
• Zajištění metodické podpory Výměnného formátu pozemkových úpravv (VFP). Metodická podpora v sobě zahrnuje analýzu požadavků na změny VFP, soulad řešení s platnou legislativou ČR, rozvoj a řešení stavů souvisejících s přejímkami dat o pozemkových úpravách, návrh řešení problematických stavů včetně zajištění organizace ověřovacího provozu navrhovaných změn a následného vyhodnocení jako podkladu pro případné rozhodnutí SPÚ o změně definice VFP nebo metodického pokynu včetně předání finálního Metodického pokynu. Metodická podpora VFP konkrétně zahrnuje:
- Zapracování odsouhlasených změn do metodického pokynu pro VFP včetně všech příloh a zpracování jeho finální verze
- dílčí analýzy řešení problematických stavů při přejímce dat o pozemkových úpravách ve VFP zpracované pro komisionální projednání
- pravidelné měsíční kontrolní dny a čtvrtletní semináře pro pracovníky SPÚ
- služby technické podpory VFP (hotline, helpdesk)

c) popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele,

V rámci realizace zakázky dojde k naplnění potřeb zadavatele v rámci plnění agendy pozemkových
úprav SPÚ.

d) předpokládaný termín splnění veřejné zakázky,
1.1.2015 – 31.12.2015
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
http://adisspr.mfcr.cz/adistc/adis/idpr_pub/dpr/uvod.faces
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
http://www.mzp.cz
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
http://www.suip.cz
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
13/11/2014 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh