Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7501010014460


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Česká republika-Státní pozemkový úřad
Identifiakční číslo:
01312774
Poštovní adresa:
Blanická 383/1
Obec:
Olomouc
PSČ:
77900
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
SPÚ,KPÚ pro Olomoucký kraj, Blanická 383/1, 779 00 Olomouc
Tel.:
+420 727957263
K rukám:
Ing. Hana Minářová
       
E-mail:
h.minarova@spucr.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://spucr.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.spucr.cz
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Polní cesta C2 a C9 v k.ú. Babice u Šternberka
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Olomoucký kraj, okres Olomouc, katastrální území Babice u Šternberka
Kód NUTS CZ071 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
Předmětem této VZ je realizace polní cesty C 2 a C 9, obě v kategorii P4/30, a výsadba doprovodné zeleně podél těchto cest - lokálního biokoridoru LBK 28 a interakčního prvku IP 9 včetně 3-leté následné péče v k.ú. Babice u Šternberka.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
12 500 000
Měna:
CZK
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45233123-7
 
Další předměty
45233000-9
71250000-5
45112700-2
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
22/06/2015 (dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
01/09/2015 (dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
30/11/2015 (dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Součástí VZ je i výsadba zeleně, která bude dokončena nejpozději do 30.4.2016 a následná péče o zeleň bude ukončena v roce 2019.

Odůvodnění účelnosti veřejné zakázky:
a) popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny:
Realizací polních cest C2 a C9 se vyloučí zemědělská technika ze středu obce.
Realizací interakčního prvku IP9 a lokálního biokoridoru LBK28 se zvýší biologická diverzita území, ekologická stabilita území a retenční schopnost krajiny.

b) popis předmětu veřejné zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je realizace polních cest C2 a C9 a výsadba doprovodné zeleně podél těchto cest – lokální biokoridor LBK28 a Interakční prvek IP9, včetně následné 3-leté péče.
Výstavba polních cest bude provedena do konce listopadu 2015, výsadba doprovodné zeleně do konce dubna 2016 a následná 3-letá péče bude ukončena v říjnu 2019.

c) popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele:
Realizace předmětných opatření vychází ze schváleného plánu společných zařízení Komplexní pozemkové úpravy v k.ú. Babice u Šternberka a je v souladu s prioritami postupu realizací SZ navrženými a schválenými zastupitelstvem obce.

d) předpokládaný termín splnění veřejné zakázky:
říjen 2019

e) popis rizik souvisejících s plněním veřejné zakázky, která zadavatel zohlednil při stanovení zadávacích podmínek:
Při realizaci veřejné zakázky mohou vzniknout rizika prodlení plnění veřejné zakázky vzhledem k možným nepředvídatelným nepříznivým klimatickým podmínkám v oblasti výstavby, které ve svém důsledku mohou způsobit prodloužení předpokládané doby realizace díla.

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
Zadavatel nebude poskytovat zálohové platby.
Podmínky financování a platební podmínky jsou součástí návrhu smlouvy o dílo, která bude součástí zadávací dokumentace.
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
http://www.mfcr.cz
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
http://www.mzp.cz
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
http://www.mpsv.cz
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
22/05/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh