Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7502011024485


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Česká republika-Státní pozemkový úřad, Krajský pozemkový úřad pro Jihomoravský kraj, pobočka Znojmo
Identifikační číslo:
01312774
Poštovní adresa:
nám. Armády 1213/8
Obec:
Znojmo
PSČ:
669 02
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
pobočka Znojmo
Tel.:
+420 727957232
K rukám:
JUDr. Vladimír Ondroušek
       
E-mail:
v.ondrousek@spucr.cz
Fax:
+420 515218622
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://spucr.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.spucr.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.spucr.cz/vz00005362
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI
pozemkové úpravy

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Komplexní pozemkové úpravy v k.ú. Dyjákovičky
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č. 12
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: k.ú. Dyjákovičky
Kód NUTS CZ064 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Zpracování návrhu komplexních pozemkových úprav v k.ú. Dyjákovičky, včetně nezbytných geodetických prací, v třídě přesnosti určené pro obnovu katastrálního operátu na podkladě výsledků pozemkových úprav - mapa DKM. Návrh pozemkových úprav bude zpracován tak, aby byl zapsatelný do KN. Předpokládaná výměra pozemků v obvodu pozemkové úpravy je 1 180 ha.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
71250000-5
 
Další předměty
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
4 130 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Nové projekční a geodetické práce v předpokládané výši 150.000,- Kč bez DPH.
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
01/02/2016 (dd/mm/rrrr)  
Dokončení
31/12/2019 (dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek
V souladu s ust. § 44 odst. 6 ZVZ si zadavatel vyhrazuje požadavek, že část plnění předmětu veřejné zakázky, týkající se následujících hlavních celků, dílčích částí, nesmí být plněna subdodavatelem:
- hlavní celek 3.1. Přípravné práce, dílčí část 3.1.4. Rozbor současného stavu
- hlavní celek 3.1. Přípravné práce, dílčí část 3.1.5. Dokumentace k soupisu nároků
- hlavní celek 3.2. Návrhové práce, dílčí část 3.2.1. Vypracování plánu společných zařízení
- hlavní celek 3.2. Návrhové práce, dílčí část 3.2.2. Vypracování návrhu nového uspořádání pozemků k
vystavení dle § 11 odst. 1 zákona č. 139/2002 Sb., v platném znění
- hlavní celek 3.2. Návrhové práce, dílčí část 3.2.3. Předložení aktuální dokumentace nového uspořádání
pozemků

V hlavních celcích 3.3. Mapové dílo a 3.4. Vytyčení pozemků dle zapsané DKM zadavatel připouští plnění zakázky prostřednictvím subdodavatele.

Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Základní kvalifikační předpoklady v rozsahu dle § 53 odst. 1 písm. a) až k) ZVZ.
Dodavatel prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením čestného prohlášení. Z obsahu čestného prohlášení musí být zřejmé, že dodavatel příslušné základní kvalifikační předpoklady splňuje.
Profesní kvalifikační předpoklady v rozsahu dle § 54 písm. a), b) a d) ZVZ.
Dodavatel prokáže splnění profesních kvalifikačních předpokladů předložením Výpisu z obchodního rejstříku, příp. výpisem z jiné obdobné evidence, živnostenských oprávnění pro předmět podnikání Výkon zeměměřických činností, Výroba, obchod a služby neuvedené v příloze č. 1 až 3 zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů - obor projektování pozemkových úprav, úředního oprávnění pro ověřování výsledků zeměměřických činností v rozsahu dle § 13 odst. 1 písm. a) a b) zákona č. 200/1994 Sb., úředního oprávnění k projektování pozemkových úprav dle § 18 zákona č. 139/2002 Sb., osvědčení o autorizaci - autorizovaný inženýr pro obor "Dopravní stavby", osvědčení o autorizaci - autorizovaný inženýr pro obor "Stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství" popř. "Vodohospodářské stavby", osvědčení o autorizaci - autorizovaný projektant územních systémů ekologické stability a znaleckého oprávnění v oboru ekonomika, odvětví cena a odhady nemovitostí.
Dodavatel prokáže splnění profesních kvalifikačních předpokladů předložením prostých kopií výpisu z OR, živnostenských listů nebo výpisů ze ŽŘ a kopií úředních oprávnění. Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dodavatel v souladu s ust. § 50 odst. 1 písm. c) ZVZ předloží originál čestného prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohĺášení nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění ekonomické a finanční způsobilosti, starší devadesáti (90) dnů a musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Zadavatel vymezuje požadavky na technickou způsobilost dodavatele v rozsahu dle § 56 odst. 2 písm. a), b), g) a h) a dle § 56 odst. 4 ZVZ.
1. dle § 56 odst. 2 písm. a) ZVZ - dodavatel předloží seznam významných obdobných služeb realizovaných dodavatelem v posledních třech letech (přílohou seznamu musí být osvědčení či prohlášení)
2. dle § 56 odst. 2 písm. b) ZVZ - seznam techniků či technických útvarů, jež se budou podílet na plnění veřejné zakázky, a to zejména techniků či technických útvarů zajišťujících kontrolu jakosti, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli
3. dle § 56 odst. 2 písm. g) ZVZ - přehled průměrného ročního počtu zaměstnanců dodavatele či jiných osob podílejících se na plnění zakázek podobného charakteru a počtu vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osob v obdobném postavení za poslední 3 roky
4. dle § 56 odst. 2 písm. h) ZVZ - přehled nástrojů či pomůcek, provozních a technických zařízení, které bude mít dodavatel při plnění veřejné zakázky k dispozici.
Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
ad. 1. v posledních 3 letech realizace alespoň 3 obdobných služeb, tedy komplexních pozemkových úprav na celkové ploše minimálně 1 500 ha, z toho jedna v rozsahu minimálně na ploše 750 ha
ad. 2 . - min. 2 oprávnění geodeti
- min. 2 oprávnění projektanti pozemkových úprav
- min. 1 projektant pro obor "Dopravní stavby"
- min. 1 projektant pro obor "Stavby vodního
hospodářství a krajinného inženýrství" příp.
("Vodohospodářské stavby")
- min. 1 projektant pro obor ÚSES
- min. 1 znalec se znaleckým oprávněním v oboru
ekonomika, odvětví cena odhady nemovitostí
ad.3. min. 10 zaměstnanců a min. 2 vedoucí zaměstnanci dodavatele za poslední 3 roky (2014, 2013 a 2012)
ad. 4. min. 5 PC s příslušenstvím, 2 totální stanice nebo stanice GNSS, 2 terénní vozidla a licence k SW ve formátech *.docx, *.xlsx, *.dgn, *.vfk, *.vfp, *.csv.
Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
2VZ10798/2015-523206
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 01/12/2015 (dd/mm/rrrr) Čas: 09:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
120
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 01/12/2015 (dd/mm/rrrr)
Čas:
09:10 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Členové komise pro otevírání obálek s nabídkami (nebo jejich zástupci) jmenované zadavatelem a za každého uchazeče, který doručil nabídku ve lhůtě pro podání nabídek, jeden zástupce. Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Zadávací dokumentace je poskytována neomezeným a dálkovým přístupem na adrese http://zakazky.spucr.cz. Vzhledem k této skutečnosti ji nebude zadavatel, v souladu s ust. § 48 odst. 1 ZVZ, předávat či zasílat žádnému z dodavatelů. Zde budou rovněž uvedeny případné dodatečné informace pro uchazeče dle § 49 ZVZ.
Předběžné oznámení bylo uveřejněno ve Věstníku veřejných zakázek dne 17. 7. 2015 pod ev.č. 518380.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
13/10/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh